12630.jpg

Šulcová Tereza

Specializace:
Tabata, Core training, Intervalový trénink, TRX, Problémové partie, Posilování vahou vlastního těla, Kruhový trénink
Zájezdy lektora

Fitness se věnuji profesionálně od r. 2014, kdy jsem získala akreditaci MŠMT (rekvalifikační program fitness instruktor v oblasti fitness). Úspěšně jsem absolvovala řadu kurzů pro získání širších znalostí v oboru, v současné době cvičím hlavně v Berouně, Nižboru a Hýskově. Pořádám i speciální akce a tématické víkendy se cvičením. Fitness mě naplňuje svou rozsáhlostí a rychlostí vývoje.

Specializace: osobní a skupinová fitness instruktorka, trenérka závěsných systémů, CORE, posilování vlastní vahou, kruhové tréninky, intervalové tréninky, kardio, trenérka jumpboxingu®

FB: @fitereza
YOUTUBE: fitereza
www.fitereza.com
Instragram: @terysulcova

Zájezdy lektora

Kolymbia_sky
Fotogalerie

Cvičení a relax na řeckém Rhodosu s Terezou Šulcovou

Kolymbia Sky****

Řecko
Rhodos
lokalita:
Kolymbia

Kolymbia

Turistické středisko mezi dvěma zálivy, 30 km od města Rhodos, 25 km od města Lindos.

Cvičební styly:
Core training

Core training

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Květuše Pelantová, Lenka Tydlitátová a další
,
Zdravá záda

Zdravá záda

Komplexní uvolňovací, protahovací a posilovací cvičení Kombinace cvičení qigongu, jógy, strečingu, rehabilitačních cvičení a posilování. Pomáhá s odstraněním bolestí zad a hlavy

Zaměření:
Zdravotní cvičení, rehabilitace
Kateřina Hourová, Lenka Uhlíková a další
,
Problémové partie

Problémové partie

Posilovací forma cvičení, která je zaměřená na zformování nejčastěji problémových partií: břicho, stehna, hýždě, paže. Jedná se o dynamické cvičení v rytmu energií nabité hudby. Nezahrnuje choreografie!

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Lenka Tydlitátová, Žofie Gáll a další
,
Funkční trénink

Funkční trénink

Souhrnné cvičení, které se zaměřuje na maximální množství svalových skupin skrze napodobování běžných aktivit . Kořeny funkčního tréninku nalezneme v rehabilitaci. Tento druh cvičení napomáhá redukci váhy, formování postavy a zlepšení kondice. Posilování svalů probíhá vlastní vahou těla a pomocí různého náčiní.

Naučíte se naprosto technicky správně cvičit základní cviky s vlastní vahou těla ( klik, dřep, výpady a další)

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Barbora Pidaničová, Terezie Čerbáková a další
,
Myofasciální autorelaxace

Myofasciální autorelaxace

Velmi vhodné jako rehabilitační lekce pro lidi pracující v kancelářích a kompenzace pro výkonnostní sportovce

Zaměření:
Zdravotní cvičení, rehabilitace
Lektoři:
Tereza Šulcová
12630.jpg

Tereza Šulcová

Specializace:
Více informací
17. - 24.6.2024
Číslo zájezdu:  24GR3KOLYA25
Program A
Doprava: Letecky
Strava: All inclusive
Délka pobytu: 8 dní 7 nocí
23 390