11720.jpg

Míčková Simona

Specializace:
Tabata, Zdravá záda, Pilates, Kruhový trénink
Zájezdy lektora

Něco o mě

Sportu a fitness se věnuji profesně, ale sport je i mým velkým koníčkem a nedílnou součásí každého dne mého života. Působím jako osobní trenérka ve fitness, osobní trenérka do domu, instruktorka skupinových lekcí a instruktorka cvičení maminek s dětma. Vedle toho se věnuji i masážím a výživovému poradenství.

Sportovní a wellness vzdělání:

  • Instruktor fitness-Fitness Institut PaeDr.Petr Tlapák,CSc.
  • Instruktor Cvičení na závěsných systémech(TRX)
  • Instruktor Pilatesova metoda-Wellnes.cz
  • Instruktor SM systémy-Spiral Stabilization, Skoliosa, metoda Mudr.Smíška
  • Certifikát DNS-Dynamická Neuromuskulární stabilizace podle Koláře
  • Masérka - Maser pro sportovní a rekondiční masáže Dexter Academy
  • Poradce pro výživu Nutris

Specializace:

  • Cvičení Pilates,zdravotní cvičení
  • TRX
  • SPINNING
  • Cvičeni na velkých míčích
  • Kruhový trénink,Tabata
  • Posilovací cvičení s pomůckami a vahou vlastního těla

Pusobím ve fitness v Benešově u Prahy

Zájezdy lektora

Sportovní víkend se Simonou Míčkovou

U Kata***

Česká republika
Středočeský kraj
lokalita:
Kutná Hora
3449.jpg

Kutná Hora

Kutná Hora je okresní město, které se nachází ve Středočeském kraji, a významná městská památková rezervace, zapsaná na seznamu světového kulturního dědictví UNESCO.

Cvičební styly:
Zdravá záda

Zdravá záda

Komplexní uvolňovací, protahovací a posilovací cvičení Kombinace cvičení qigongu, jógy, strečingu, rehabilitačních cvičení a posilování. Pomáhá s odstraněním bolestí zad a hlavy

Zaměření:
Zdravotní cvičení, rehabilitace
Jolana Ryplová, Hana Ondřejová a další
,
Strečink

Strečink

Jedná se o protahovací a kompenzační cvičení. Strečink rozvíjí pohyblivost a ohebnost celého těla, napománá k udržování pružnosti svalů a šlach, zlepšuje kloubní pohyblivost, je prevencí svalové nerovnováhy a svalových a kloubních úrazů.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...), Zdravotní cvičení, rehabilitace
Jolana Ryplová, Martina Aišmanová a další
,
Posilování

Posilování

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování, Body & Mind (jóga, pilates...)
Jolana Ryplová, Monika Šponerová a další
,
Pilates

Pilates

Druh cvičení, který lze zařadit do kategorie Body and Mind. Je to promyšlený systém cvičení zaměřený na získání optimálního tělesného a duševního stavu organismu jako celku s hlavním důrazem na zpevnění jeho centra – tzv. jádra neboli „power house“. Posiluje a tonizuje hluboký stabilizační svalový systém pomocí balančních cviků, vyrovnává svalovou nerovnováhu protahovacími a posilovacími cviky a celkově harmonizuje a pozitivně vylaďuje organismus. Jednoduše řečeno – je to pomalé systematické cvičení většinou v nízkých polohách na podložce, doplněné cvičebními pomůckami jako jsou overbally, therabandy, velké míče, balanční podložky apod. Pilates je vhodné naprosto pro každého a má neuvěřitelné výsledky.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Veronika Sochová, Kateřina Čížková a další
Lektoři:
Simona Míčková
11720.jpg

Simona Míčková

Specializace:
Více informací
11. - 13.11.2022
Číslo zájezdu:  22CZUKATAA45
Program B
Doprava: Vlastní
Strava: Polopenze
Délka pobytu: 3 dny 2 noci
3 740