5917.jpg

Lorencová Bláhová Romana

Specializace:
ETB®, Zdravotní zádová gymnastika, Zdravotní cvičení, Tae-bo, Strečink, Poweryoga, Power stretch, Pilates, Gravidjóga, Fitnessjóga, European Tae bo® INTRO, Cvičení s overbally, Cvičení s fitbally, Cvičení pro těhotné, Body ball, Balantes - pilates, Aquaerobic
Zájezdy lektora
Sportovní vzdělání

1) SABONGUI PILATES ACADEMY

  • Workshop PILATES- pilates pro usnadnění početí, pro těhotné a po porodu, pro děti, pro muže
  • Workshop PILATES- pomůcky (MAGIC CIRCLE, FOAM ROLLER)
  • Workshop PILATES with BEN LERBI
  • FLETCHER TOWELWORK® LICENSING COURSE
  • Workshop PILATES with CATHY COREY
  • Workshop PILATES with RON FLETCHER
  • Metoda Pilates- LEVEL I, LEVEL II

2) FISAF

  • Jóga pro těhotné- D. Beierová
  • Jóga pro těhotné systémem A. Smékalové- A. Smékalová (Greplová)
  • Terapie & tajuplnosti jogy- Jaruška Soly
  • Vinyasa Flow joga- A. Smékalová (Greplová)
  • Fit ball- J. Polášková

3) FACE CZECH

  • Hatha joga for fitness- K. Buzková
  • Zdravá záda- M. Peroutka
  • Integrated power stretch- L. Kolek
  • FLETCHER PILATES- FLETCHER TEASER with CINZIA GALLETO and MAXIMILIAN STOHR
  • SPINALIS- D. Müller
  • BOSU cardio- V. Macošková
  • BOSU strength- Z. Švíková
  • BOSU core- D. Müller
  • Dýchání- I. Brádková
  • Automobilizace páteře- I. Brádková
  • Funkční anatomie I, II- I. Brádková
  • Cvičení pro těhotné a po porodu- I. Brádková
  • Fitness yoga basic- K. Buzková
  • Stretch diplom- L. Velínská
  • Aqua diplom- J. Hernandezová

4) BODY STYLE PRAGUE (myPILATES ACADEMY)

  • Ploska nohy v akci- P. Dvořáková
  • Rotace v pilates- P. Dvořáková
  • PILATES FOR BACK PAIN- Jarmo Ahonen
  • PRE-NATAL PILATES- Jarmo Ahonen

5) SMSYSTÉM (rehabilitace a regenerace páteře)- Mudr. R. Smíšek

6) AQUA FITNESS ACADEMY Romany Mlčochové

  • Diplom aqua- fitness Basic 1, Basic 2

7) IDEA- WEB

  • Standing pilates- J. Teplá
  • Cvičení zaměřené na bolesti v zádech- K. Bertošová
  • Cvičení v těhotenství a po porodu- K. Berošová
  • Fitness jóga- J. Blahušová (Teplá)
  • Pilatesova metoda cvičení- E. Blahušová
  • Fitness Instructor- Basic, Personal Trainer

8) HOLMES PLACE ACADEMY

  • Hluboký stabilizační systém- M. Polášková
  • Diagnostika pohybového aparátu- P. Humr

9) EUROPEAN TAE BO®

  • Basic instruktor- K. Masopustová
  • Advanced instruktor- Doro Müller, Frank Magnus
Pravidelný rozvrh
Den Od Co Kde
Úterý 18:00 - 19:00 Fitnessjóga Sportovní areál v Satalicích
Úterý 19:00 - 20:00 Zdravá záda + Core Sportovní areál v Satalicích
Čtvrtek 19:00 - 20:00 Pilates Sportovní areál v Satalicích |

Další lekce v Sokole Libeň (http://www.sokol-liben.cz/dokument/7129-12-rozvrh-cviceni-zen-zari-az-prosinec-2016/).

Sportovní areál v Satalicích (http://www.inlinetalent.cz/zdrave-cviceni/).

Zájezdy lektora

Hotel Krakonoš
Fotogalerie

Cvičení s Romanou Lorencovou Bláhovou - Program B

Hotel Krakonoš

Česká republika
Karlovarský kraj
lokalita:
Mariánské Lázně
10509.jpg

Mariánské Lázně

Mariánské Lázně (německy Marienbad) jsou město v okrese Cheb v Karlovarském kraji, 27 km jihovýchodně od Chebu. Město má rozlohu 51,78 km². V roce 2016 zde žilo přes 13 000 obyvatel. Mariánské Lázně jsou nejmladší z proslulého trojúhelníku západočeských lázeňských měst.

Cvičební styly:
Pilates

Pilates

Druh cvičení, který lze zařadit do kategorie Body and Mind. Je to promyšlený systém cvičení zaměřený na získání optimálního tělesného a duševního stavu organismu jako celku s hlavním důrazem na zpevnění jeho centra – tzv. jádra neboli „power house“. Posiluje a tonizuje hluboký stabilizační svalový systém pomocí balančních cviků, vyrovnává svalovou nerovnováhu protahovacími a posilovacími cviky a celkově harmonizuje a pozitivně vylaďuje organismus. Jednoduše řečeno – je to pomalé systematické cvičení většinou v nízkých polohách na podložce, doplněné cvičebními pomůckami jako jsou overbally, therabandy, velké míče, balanční podložky apod. Pilates je vhodné naprosto pro každého a má neuvěřitelné výsledky.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Lucie Turnová, MgA. Sara Puchowska, Ph.D. a další
,
Zdravá záda

Zdravá záda

Komplexní uvolňovací, protahovací a posilovací cvičení Kombinace cvičení qigongu, jógy, strečingu, rehabilitačních cvičení a posilování. Pomáhá s odstraněním bolestí zad a hlavy

Zaměření:
Zdravotní cvičení, rehabilitace
Jana Ondo, Barbora Kovářová a další
,
Jemná jóga

Jemná jóga

Jemná jóga je styl jógy, který vychází z klasické jógy. Přináší uvolnění, protažení, ale také posílení svalů. Dodává energii a působí nejen na tělo ale i na mysl. Lekce Jemné jógy jsou vhodné pro začátečníky i pokročilé.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Karolina Racková, Martina Horáková a další
,
Aquaerobic

Aquaerobic

Aerobní cvičení, které probíhá ve vodě (která sahá cca do 1/2 hrudníku), ke zaměřeno na zvýšení fyzické kondice, redukci váhy a vytvarování těla. Odpor vody je v závislosti na rychlosti prováděného pohybu 4 až 42 krát vyšší než odpor vzduchu a tím zvyšuje intenzitu cvičení a současně masíruje svaly. Vodní prostředí má příznivé účinky na páteř a pohybovou soustavu. Oproti ostatním formám aerobicu je to cvičení bez jakýchkoliv otřesů a tím nejúčinněji chrání nejen naše klouby, ale i kardiovaskulární systém.

Formy aquaaerobiku: AQUA – AEROBIC (klassic) nejběžnější forma AQUA – AEROBICu se kterou se setkáte na bazénech posilování, relaxace, pracovní část prostě vše v jedné hodině plavecké packy, činky, nudle, pásy .. či bez pomůcek

POWER AQUA – AEROBIC zaměření na posilování celého těla, nebo pouze jednotlivých partií nutná relaxace a velký příjem tekutin plavecké packy, činky, nudle, pásy .. či bez pomůcek

DRILL AQUA – AEROBIC zaměření na posilování celého těla, fyzicky náročná hodina (výskoky a síla) nutná relaxace a velký příjem tekutin bez pomůcek

HAPPY AQUA – AEROBIC spíše relaxační hodina na uvolnění svalstva a navození dobré atmosféry využívá se především na závěru sportovních pobytů, nebo po maratonech nudle, balóny

KICBOX AQUA – AEROBIC bojové prvky, především kopy a náznaky úderů paží, bezkontaktní cvičení! náročné na fyzičku, rychle nabývají svaly bez pomůcek

FUNKY AQUA – AEROBIC taneční prvky, nese se v klidném tempu, vhodné cvičit v teplé vodě uvolňující bez pomůcek

NUDELL AQUA – AEROBIC (WOOGLE AQUA – AEROBIC) během celé hodiny cvičení s nudlemi včetně relaxační části, může se využít také skupinového cvičení výborné na posilování a zároveň i na protažení celého těla cvičí se pouze s nudlemi

HI AQUA – AEROBIC zaměření převážně na spodní část těla (hýžďové a stehenní svalstvo) hodně výskoků v rychlém tempu, několikanásobné opakování cviků s pomůckami (nudle, činky, míče, packy) nebo bez pomůcek

DANCE AQUA – AEROBIC (břišní tance, dance rytmus) taneční prvky a choreografii vhodná na pobytových akcích, hlavně kde je teplá voda cvičí se bez pomůcek nebo s balóny

JÓGA AQUA – AEROBIC cvičí se v pomalém tempu pouze v teplé vodě bez pomůcek

BALL AQUA – AEROBIC pro seniory a pohybově omezené jedince pouze v teplé vodě měkké balónky

AQUA CYKLING– AEROBIC stacionární kola upravená do vodního prostředí pouze v teplé vodě Bohužel se v ČR cvičí jen okrajově a je stále v začátcích.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování, Aqua, cvičení ve vodě, plavání
Barbora Kopřivová, Lukáš Juraš a další
Lektoři:
Romana Lorencová Bláhová
5917.jpg

Romana Lorencová Bláhová

Specializace:
  • ETB®
  • Zdravotní zádová gymnastika
  • Zdravotní cvičení a další
Více informací
5. - 7.4.2019
Číslo zájezdu:  19CZKRAKOA14
Doprava: Vlastní
Strava: H/B –…
Délka pobytu: 3 dny 2 noci

Rychlá objednávka

Hotel Krakonoš

Cvičení s Romanou Lorencovou Bláhovou - Program B

Hotel Krakonoš

5. - 7.4.2019
3 250 
Zavřít Popup

Body&Mind s Romanou Lorencovou Bláhovou - Program BZ

Apartmány Polynesia***

Chorvatsko
Istrie
lokalita:
Umag
12063.jpg

Umag

Turistické městečko Umag s 13 000 obyvateli se nachází na severu Istrie, pouhých 10 km od Slovinských hranic.

Cvičební styly:
Pilates

Pilates

Druh cvičení, který lze zařadit do kategorie Body and Mind. Je to promyšlený systém cvičení zaměřený na získání optimálního tělesného a duševního stavu organismu jako celku s hlavním důrazem na zpevnění jeho centra – tzv. jádra neboli „power house“. Posiluje a tonizuje hluboký stabilizační svalový systém pomocí balančních cviků, vyrovnává svalovou nerovnováhu protahovacími a posilovacími cviky a celkově harmonizuje a pozitivně vylaďuje organismus. Jednoduše řečeno – je to pomalé systematické cvičení většinou v nízkých polohách na podložce, doplněné cvičebními pomůckami jako jsou overbally, therabandy, velké míče, balanční podložky apod. Pilates je vhodné naprosto pro každého a má neuvěřitelné výsledky.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Lucie Turnová, MgA. Sara Puchowska, Ph.D. a další
,
Zdravá záda

Zdravá záda

Komplexní uvolňovací, protahovací a posilovací cvičení Kombinace cvičení qigongu, jógy, strečingu, rehabilitačních cvičení a posilování. Pomáhá s odstraněním bolestí zad a hlavy

Zaměření:
Zdravotní cvičení, rehabilitace
Jana Ondo, Barbora Kovářová a další
,
Fitnessjóga

Fitnessjóga

Moderní dynamická forma jógy. Ve fitnessjóze se provádějí vybrané pozice z tradiční jógy, které jsou upravené z hlediska účinku na zdraví a fitness tak, aby rovnoměrně zatěžovaly celé tělo. Dříve se projeví jejich účinek na fyzickou stránku, než na stránku duševní. Vedle protažení, relaxace a meditace, na něž je zaměřena staroindická jóga, zlepšuje fitnessjóga současně sílu, čímž vyrovnává svalovou dysbalanci a zlepšuje tak celkovou tělesnou kondici. Důraz je kladen na vyloučení škodlivých cviků podle principů fitness. Pravidelným cvičením lze především vyrovnávat svalové dysbalance způsobené jednostranným zatížením ať už ze sportu nebo ze sedavého životního stylu.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Mgr. Barbora Pečová, Tereza Beránková a další
,
Core + Ploché břicho

Core + Ploché břicho

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování, Body & Mind (jóga, pilates...)
,
Feldenkraisova metoda

Feldenkraisova metoda

Zaměření:
Ostatní
,
Jemná jóga

Jemná jóga

Jemná jóga je styl jógy, který vychází z klasické jógy. Přináší uvolnění, protažení, ale také posílení svalů. Dodává energii a působí nejen na tělo ale i na mysl. Lekce Jemné jógy jsou vhodné pro začátečníky i pokročilé.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Karolina Racková, Martina Horáková a další
,
Standing pilates

Standing pilates

Standing pilates je cvičení inspirované klasickou pilatesovou metodou a baletem. Základem tohoto cvičení je zpevnění středu těla. Cvičí se v rytmu dynamické hudby. Začíná se od jednoduchých pohybů a postupně se zařazují koordinačně těžší pohyby inspirované baletem.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
,
Program pro děti

Program pro děti

Víkendové a týdenní akce, kde je zajištěno plavání dětí a miminek, cvičení s dětmi, masáže miminek, cvičení pro maminky (aquaerobic, poweryoga, pilates), v době cvičení dospělých je zpravidla zajištěno hlídání dětí.

Zaměření:
Programy pro děti
Lektoři:
Romana Lorencová Bláhová
5917.jpg

Romana Lorencová Bláhová

Specializace:
  • ETB®
  • Zdravotní zádová gymnastika
  • Zdravotní cvičení a další
Více informací
,
Delegátka CK CAPRO
12136.jpg

Delegátka CK CAPRO

Specializace:
Více informací
28.6. - 7.7.2019
Číslo zájezdu:  19HR1POLYA26
Doprava: Autobus
Strava: B/O –…
Délka pobytu: 10 dní 7 nocí

Rychlá objednávka

Apartmány Polynesia - letecký pohled

Body&Mind s Romanou Lorencovou Bláhovou - Program BZ

Apartmány Polynesia***

28.6. - 7.7.2019
7 790 
8 190 
Zavřít Popup
Starý svět
Fotogalerie

Prázdninový pobyt se cvičením Body&Mind s Romanou Lorencovou - Program BZ

Starý svět***

Česká republika
Středočeský kraj
lokalita:
Votice
11564.jpg

Votice

Město Votice se nachází v jihozápadní části okresu Benešov ve Středočeském kraji. Leží v oblasti nazývané také jako Česká Sibiř, ve Středočeské pahorkatině.

Cvičební styly:
Pilates

Pilates

Druh cvičení, který lze zařadit do kategorie Body and Mind. Je to promyšlený systém cvičení zaměřený na získání optimálního tělesného a duševního stavu organismu jako celku s hlavním důrazem na zpevnění jeho centra – tzv. jádra neboli „power house“. Posiluje a tonizuje hluboký stabilizační svalový systém pomocí balančních cviků, vyrovnává svalovou nerovnováhu protahovacími a posilovacími cviky a celkově harmonizuje a pozitivně vylaďuje organismus. Jednoduše řečeno – je to pomalé systematické cvičení většinou v nízkých polohách na podložce, doplněné cvičebními pomůckami jako jsou overbally, therabandy, velké míče, balanční podložky apod. Pilates je vhodné naprosto pro každého a má neuvěřitelné výsledky.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Lucie Turnová, MgA. Sara Puchowska, Ph.D. a další
,
Zdravá záda

Zdravá záda

Komplexní uvolňovací, protahovací a posilovací cvičení Kombinace cvičení qigongu, jógy, strečingu, rehabilitačních cvičení a posilování. Pomáhá s odstraněním bolestí zad a hlavy

Zaměření:
Zdravotní cvičení, rehabilitace
Jana Ondo, Barbora Kovářová a další
,
Core + Ploché břicho

Core + Ploché břicho

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování, Body & Mind (jóga, pilates...)
,
Fitnessjóga

Fitnessjóga

Moderní dynamická forma jógy. Ve fitnessjóze se provádějí vybrané pozice z tradiční jógy, které jsou upravené z hlediska účinku na zdraví a fitness tak, aby rovnoměrně zatěžovaly celé tělo. Dříve se projeví jejich účinek na fyzickou stránku, než na stránku duševní. Vedle protažení, relaxace a meditace, na něž je zaměřena staroindická jóga, zlepšuje fitnessjóga současně sílu, čímž vyrovnává svalovou dysbalanci a zlepšuje tak celkovou tělesnou kondici. Důraz je kladen na vyloučení škodlivých cviků podle principů fitness. Pravidelným cvičením lze především vyrovnávat svalové dysbalance způsobené jednostranným zatížením ať už ze sportu nebo ze sedavého životního stylu.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Mgr. Barbora Pečová, Tereza Beránková a další
,
Jemná jóga

Jemná jóga

Jemná jóga je styl jógy, který vychází z klasické jógy. Přináší uvolnění, protažení, ale také posílení svalů. Dodává energii a působí nejen na tělo ale i na mysl. Lekce Jemné jógy jsou vhodné pro začátečníky i pokročilé.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Karolina Racková, Martina Horáková a další
,
Feldenkraisova metoda

Feldenkraisova metoda

Zaměření:
Ostatní
,
Power pilates

Power pilates

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Lektoři:
Romana Lorencová Bláhová
5917.jpg

Romana Lorencová Bláhová

Specializace:
  • ETB®
  • Zdravotní zádová gymnastika
  • Zdravotní cvičení a další
Více informací
28.7. - 2.8.2019
Číslo zájezdu:  19CZSSVETA30
Doprava: Vlastní
Strava: H/B –…
Délka pobytu: 6 dní 5 nocí

Rychlá objednávka

Starý svět

Prázdninový pobyt se cvičením Body&Mind s Romanou Lorencovou - Program BZ

Starý svět***

28.7. - 2.8.2019
5 750 
Zavřít Popup