6431.jpg

Lorencová Bláhová Romana

Specializace:
ETB®, Zdravotní zádová gymnastika, Zdravotní cvičení, Tae-bo, Strečink, Poweryoga, Power stretch, Pilates, Gravidjóga, Fitnessjóga, European Tae bo® INTRO, Cvičení s overbally, Cvičení s fitbally, Cvičení pro těhotné, Body ball, Balantes - pilates, Aquaerobic
Zájezdy lektora
Sportovní vzdělání

1) SABONGUI PILATES ACADEMY

  • Workshop PILATES- pilates pro usnadnění početí, pro těhotné a po porodu, pro děti, pro muže
  • Workshop PILATES- pomůcky (MAGIC CIRCLE, FOAM ROLLER)
  • Workshop PILATES with BEN LERBI
  • FLETCHER TOWELWORK® LICENSING COURSE
  • Workshop PILATES with CATHY COREY
  • Workshop PILATES with RON FLETCHER
  • Metoda Pilates- LEVEL I, LEVEL II

2) FISAF

  • Jóga pro těhotné- D. Beierová
  • Jóga pro těhotné systémem A. Smékalové- A. Smékalová (Greplová)
  • Terapie & tajuplnosti jogy- Jaruška Soly
  • Vinyasa Flow joga- A. Smékalová (Greplová)
  • Fit ball- J. Polášková

3) FACE CZECH

  • Hatha joga for fitness- K. Buzková
  • Zdravá záda- M. Peroutka
  • Integrated power stretch- L. Kolek
  • FLETCHER PILATES- FLETCHER TEASER with CINZIA GALLETO and MAXIMILIAN STOHR
  • SPINALIS- D. Müller
  • BOSU cardio- V. Macošková
  • BOSU strength- Z. Švíková
  • BOSU core- D. Müller
  • Dýchání- I. Brádková
  • Automobilizace páteře- I. Brádková
  • Funkční anatomie I, II- I. Brádková
  • Cvičení pro těhotné a po porodu- I. Brádková
  • Fitness yoga basic- K. Buzková
  • Stretch diplom- L. Velínská
  • Aqua diplom- J. Hernandezová

4) BODY STYLE PRAGUE (myPILATES ACADEMY)

  • Ploska nohy v akci- P. Dvořáková
  • Rotace v pilates- P. Dvořáková
  • PILATES FOR BACK PAIN- Jarmo Ahonen
  • PRE-NATAL PILATES- Jarmo Ahonen

5) SMSYSTÉM (rehabilitace a regenerace páteře)- Mudr. R. Smíšek

6) AQUA FITNESS ACADEMY Romany Mlčochové

  • Diplom aqua- fitness Basic 1, Basic 2

7) IDEA- WEB

  • Standing pilates- J. Teplá
  • Cvičení zaměřené na bolesti v zádech- K. Bertošová
  • Cvičení v těhotenství a po porodu- K. Berošová
  • Fitness jóga- J. Blahušová (Teplá)
  • Pilatesova metoda cvičení- E. Blahušová
  • Fitness Instructor- Basic, Personal Trainer

8) HOLMES PLACE ACADEMY

  • Hluboký stabilizační systém- M. Polášková
  • Diagnostika pohybového aparátu- P. Humr

9) EUROPEAN TAE BO®

  • Basic instruktor- K. Masopustová
  • Advanced instruktor- Doro Müller, Frank Magnus
Pravidelný rozvrh
Den Od Co Kde
Úterý 18:00 - 19:00 Fitnessjóga Sportovní areál v Satalicích
Úterý 19:00 - 20:00 Zdravá záda + Core Sportovní areál v Satalicích
Čtvrtek 19:00 - 20:00 Pilates Sportovní areál v Satalicích |

Další lekce v Sokole Libeň (http://www.sokol-liben.cz/dokument/7129-12-rozvrh-cviceni-zen-zari-az-prosinec-2016/).

Sportovní areál v Satalicích (http://www.inlinetalent.cz/zdrave-cviceni/).

Zájezdy lektora

Orea Resort Sklář
Tip CK CAPRO
Fotogalerie

GIGA víkend - BODY & MIND: 10 lekcí, 4 lektoři

Orea Resort Sklář Harrachov ****

Česká republika
Krkonoše
lokalita:
Harrachov
3400.jpg

Harrachov

Nejznámější turistické a sportovní středisko západních Krkonoš. Harrachov je ideálním místem pro lyžaře, snowboard a běžkaře, golfisty i pěší turisty.

Cvičební styly:
Aktivní regenerace pomocí míčků

Aktivní regenerace pomocí míčků

Zaměření:
Zdravotní cvičení, rehabilitace
,
Core + Ploché břicho

Core + Ploché břicho

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování, Body & Mind (jóga, pilates...)
Jozef Dodo Szarka
,
Jemná jóga

Jemná jóga

Jemná jóga je styl jógy, který vychází z klasické jógy. Přináší uvolnění, protažení, ale také posílení svalů. Dodává energii a působí nejen na tělo ale i na mysl. Lekce Jemné jógy jsou vhodné pro začátečníky i pokročilé.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Petra Plášilová, Veronika Johnová Bc. a další
,
Jóga pro zdravá záda

Jóga pro zdravá záda

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Alena Šustrová, Petra Kotková a další
,
Zdravá záda

Zdravá záda

Komplexní uvolňovací, protahovací a posilovací cvičení Kombinace cvičení qigongu, jógy, strečingu, rehabilitačních cvičení a posilování. Pomáhá s odstraněním bolestí zad a hlavy

Zaměření:
Zdravotní cvičení, rehabilitace
Jolana Ryplová, Hana Ondřejová a další
,
Strečink

Strečink

Jedná se o protahovací a kompenzační cvičení. Strečink rozvíjí pohyblivost a ohebnost celého těla, napománá k udržování pružnosti svalů a šlach, zlepšuje kloubní pohyblivost, je prevencí svalové nerovnováhy a svalových a kloubních úrazů.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...), Zdravotní cvičení, rehabilitace
Martina Hrozányová, Jolana Ryplová a další
,
Jóga

Jóga

Nejznámější zmínky o józe pocházejí z Bhagavadgíty (200 př. n. l.). Pomocí jógy je možné překonat nepravé ego (ahankára), díky němuž se upínáme na dočasnou hmotnou existenci. Zdrojem utrpení (duhkha) je naše hmnotné tělo a hmotný svět. Dle filosofie jógy pravá podstata bytí spočívá ve věčném bytí (sat), vědomí (čit) a blahu (ánanda).

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Alena Šustrová, Markéta Donátová Mgr. a další
,
PortDeBras

PortDeBras

Port De Bras je lekce Body and Mind, která byla vytvořena ruským tanečníkem a choreografem Vladimirem Snežikem a španělským instruktorem a trenérem Juliem Papim. PortDeBras® spadá do cvičení z řady Body& Mind, které vede k uvolnění mysli i těla. Jde o specifické propojení strečinku a prvků z tance-baletu. Plynulé sekvence pohybů v rytmu příjemné hudby protahují zkrácené svaly, uvolňují a mobilizují páteř a kloubní spojení, zlepšují koordinaci a působí na estetiku a ladnost pohybů celého těla. Jednotlivé sekvence jsou inspirovány strečinkem, jógou, metodou pilates a jednoduchými prvky tance či baletu.Jde o cvičební program vycházející z pohybů klasického i moderního tance, které jsou doplněny pohyby pro funkční a efektivní, ale zároveň šetrné a přirozené, posílení i protažení svalů celého těla. Autoři označují Port De Bras jako tanečně-kondiční trénink pro všechny, tzn. nejde o lekci pro tanečníky, ale pro běžnou veřejnost, které je uzpůsobena mírou obtížnosti, postupným způsobem výuky, respektováním fyziologického rozsahu pohybů, důrazem na pozitivní zdravotní aspekty jednotlivých pohybů. Jako ostatní lekce Body and Mind přináší i tato psychickou relaxaci, a to díky estetice plynulých pohybů v harmonickém souladu s jedinečně motivující a zároveň i zklidňující hudbou, hlubokému pravidelnému dechu a koncentrací na vlastní tělo a jeho pohyb.

Lekce jsou vhodné pro všechny,není tedy nutná předchozí zkušenost s tancem či cvičením.Cvičí se v pohodlném oblečení, na boso, v ponožkách, popřípadě v baletních piškotech.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Lucie Dědičová, Hana Bartošová
,
Pilates

Pilates

Druh cvičení, který lze zařadit do kategorie Body and Mind. Je to promyšlený systém cvičení zaměřený na získání optimálního tělesného a duševního stavu organismu jako celku s hlavním důrazem na zpevnění jeho centra – tzv. jádra neboli „power house“. Posiluje a tonizuje hluboký stabilizační svalový systém pomocí balančních cviků, vyrovnává svalovou nerovnováhu protahovacími a posilovacími cviky a celkově harmonizuje a pozitivně vylaďuje organismus. Jednoduše řečeno – je to pomalé systematické cvičení většinou v nízkých polohách na podložce, doplněné cvičebními pomůckami jako jsou overbally, therabandy, velké míče, balanční podložky apod. Pilates je vhodné naprosto pro každého a má neuvěřitelné výsledky.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Veronika Sochová, Kateřina Čížková a další
Lektoři:
Lenka Rumianová
13103.jpg

Lenka Rumianová

Specializace:
  • Zdravotní cvičení
  • Total Body Workout
  • Strečink a další
Více informací
,
Romana Lorencová Bláhová
6431.jpg

Romana Lorencová Bláhová

Specializace:
  • ETB®
  • Zdravotní zádová gymnastika
  • Zdravotní cvičení a další
Více informací
,
Monika Pluháček Hubáčková
2265.jpg

Monika Pluháček Hubáčková

Specializace:
  • Zdravotní cvičení
  • Step aerobic
  • Port De Bras a další
Více informací
,
Host programu
noico

Host programu

Specializace:
Více informací
21. - 23.4.2023
Číslo zájezdu:  23CZSKLARA16
Program BZ
Doprava: Vlastní
Strava: Polopenze
Délka pobytu: 3 dny 2 noci
4 390