13511.jpg

Šroubková Petra

Specializace:
Yoga wheel, Léčení pránou, Powerjóga, Jin jóga, Relaxační cvičení, Pránajáma, Pilates, Jógalates, Jóga, Hathajóga
Zájezdy lektora
Sportovní vzdělání
  • Poweryoga akademie V.Krejčíka v Praze – instruktor Hatha-joga
Sportovní úspěchy
  • Joga mě naučila vnímat sebe sama jako jedinečnou bytost, která si zaslouží mou pozornost a lásku. Vedla mě k poznání, že to, co si myslíme, jak vnímáme sebe a svět kolem, takoví skutečně jsme a takový je svět a lidé v něm. To co vyzařujeme, co posíláme dál, se nám vrací zpátky.

Joga není jen o těle.. když se do ní ponoříte, skrze tělo poznáte, kdo skutečně jste a Váš život se promění. Kromě jogy se věnuji Léčení pránou, kde využívám životní energií (pránu), díky které mohu léčit sebe i blízké. Nejbáječnější na tom je, že se to může naučit skutečně každý a pomoci tak sobě či druhým.

Pravidelné rozvrh
Den Od Co Kde
Úterý 17:00 - 18:00 Joga wheel - lekce Fit Joga Studio Plzen
Úterý 18:30 - 20:00 Fit joga - lekce Fit Joga Studio Plzen
Čtvrtek 18:30 - 20:00 Fit joga - lekce Fit Joga Studio Plzen
Pátek 08:30 - 10:00 Ranní joga (jin joga) - lekce Fit Joga Studio Plzen
Pátek 16:45 - 18:00 Joga pro začátečníky - lekce Fit Joga Studio Plzen
Pátek 18:30 - 20:00 Fit joga - lekce Fit Joga Studio Plzen
Neděle 18:30 - 20:00 Fit joga - lekce Fit Joga Studio Plzen
Adresa tělocvičny
  • Fit Joga Studio, Palackého 7, Plzen 32300
Vlastní internetové stránky

www.facebook.com/fitjogapilatesplzen

Zájezdy lektora

Jóga na řeckém ostrově Kos s Petrou Šroubkovou

Aeolos Beach****

Řecko
Kos
lokalita:
Lambi

Lambi

Cvičební styly:
Jóga

Jóga

Nejznámější zmínky o józe pocházejí z Bhagavadgíty (200 př. n. l.). Pomocí jógy je možné překonat nepravé ego (ahankára), díky němuž se upínáme na dočasnou hmotnou existenci. Zdrojem utrpení (duhkha) je naše hmnotné tělo a hmotný svět. Dle filosofie jógy pravá podstata bytí spočívá ve věčném bytí (sat), vědomí (čit) a blahu (ánanda).

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Pavla Stejskalová, Renáta Jamborová a další
,
Hathajóga

Hathajóga

Hathajóga je cvičení založené na indické tradici jógy. Prováděním jednotlivých pozic /ásan/, různých dechových technik /pránájáma/ se snaží navodit harmonii těla a mysli, rozproudit energii v těle a uvést ji v harmonii s prostředím, ve kterém žijeme. Během klidného a příjemného cvičení se naučíte dýchat plným jógovým dechem, správně provádět jednotlivé pozice, relaxovat a respektovat Vaše možnosti, nepřetěžovat tělo a mysl. Cílem cvičení je naučit se poslouchat svému tělu a porozumět mu.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Michaela Le Poidevin, Lucie Huříková a další
,
Jógalates

Jógalates

Styl jógy kombinující jógu, powerjógu a pilates jako fitness systém zaměřený převážně na zpevňování svalového korzetu, zlepšení fyzické a psychické kondice, relaxaci. Jsou využívány pozice z pilates, které jsou aplikovány pro zvýšení efektu do systému powerjóga.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Martina Aišmanová, Martina Horáková a další
,
Pilates

Pilates

Druh cvičení, který lze zařadit do kategorie Body and Mind. Je to promyšlený systém cvičení zaměřený na získání optimálního tělesného a duševního stavu organismu jako celku s hlavním důrazem na zpevnění jeho centra – tzv. jádra neboli „power house“. Posiluje a tonizuje hluboký stabilizační svalový systém pomocí balančních cviků, vyrovnává svalovou nerovnováhu protahovacími a posilovacími cviky a celkově harmonizuje a pozitivně vylaďuje organismus. Jednoduše řečeno – je to pomalé systematické cvičení většinou v nízkých polohách na podložce, doplněné cvičebními pomůckami jako jsou overbally, therabandy, velké míče, balanční podložky apod. Pilates je vhodné naprosto pro každého a má neuvěřitelné výsledky.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Kateřina Čížková, Kristina Bertošová a další
,
Jin jóga

Jin jóga

Jin jóga spojuje jogínskou a taostickou tradici a je považována za praxi klidné síly. Většina forem jógy praktikované v západním světě je spíše jangové povahy – v centru jejich pozornosti stojí práce se svaly a snaha o dosažení určité formy. Jin jóga se soustředí na zjemňování, odevzdání se a přijetí. Pozornost je věnována působení na pojivové tkáně (vazy, šlachy, fascie, klouby), tedy ty tkáně těla, které mají zásadní význam pro rozsah pohybů. Jin jóga se zaměřuje zejména na oblast spodní části páteře, pánve a kloubů stehenní kosti a výrazně stimuluje meridiány, které touto oblastí procházejí. Setrvání v každé pozici je relativně dlouhé (cca 3 až 5 minut), aby bylo umožněno bezpečné a pozvolné působení na pojivové tkáně. Jin jóga je díky delšímu setrvání v pozicích pro mnohé náročnou praxí, přináší však uvolňování ztuhlosti nejen na fyzické úrovni, ale otvírá prostor též k emoční očistě. Mezi pozitivní účinky patří též prožitek hluboké relaxace, pokojné mysli a obnova proudění životodárné energie.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Veronika Quinn Novotná, PhDr. , PhD, Kirsten a další
,
Pranajáma

Pranajáma

Pranajáma je vědomé a záměrné ovládání a regulace dechu (prána – dech, ájáma – řídit, regulovat).

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Lucie Huříková
,
Relaxační metody

Relaxační metody

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Kabir Bharti, Tereza Beránková
Lektoři:
Petra Šroubková
13511.jpg

Petra Šroubková

Specializace:
Více informací
11. - 18.6.2022
Číslo zájezdu:  22GR6AEOLA23B
Program B2
Doprava: Letecky
Strava: Polopenze
Délka pobytu: 8 dní 7 nocí
19 570 
20 570