Nárovcová Lucie

Specializace:
P-class, Bodystyling, Aerobic
Zájezdy lektora
 Sportovní vzdělání
  • Všeobecná zdravotní sestra
  • Osobní tréninky ve Fitness centrech
  • Školení – Cvičení těhotných a po porodu
  • Diplom Chorev advanced
  • Diplom Stretch
  • Osvědčení – Problém zvaný obezita
  • Bosu Core, Bosu & Balance Trainer Cardio + Strenght, Bosu Cardio
  • Kineziotaping 1, 2 + Lymfotaping
  • Pěnový válec-Roller
  • Malé a velké míče
  • Osobní trenér kulturistiky a instruktor fitcentra

 

Zájezdy lektora

Fotogalerie

Cvičení a relaxace u moře s Lucií Nárovcovou

Apartmány Lanterna

Chorvatsko
Istrie
lokalita:
Lanterna (Tar)

Lanterna (Tar)

Tar je nevelká zemědělská obec (800 obyvatel) v západní Istrii, na vyvýšenině (110 m n. m.), poněkud stranou od moře nad ústím řeky Mirny do moře, 9 km severně od Poreče. Je nejsevernější součástí porečské hotelové aglomerace. Pod Tarem se prostírá Tarská zátoka (Tarska draga), u ní malá rybářská osada s vyhledávanou rybí restaurací Santa Marina. Cestovnímu ruchu slouží malý poloostrov Lanterna, kde se rozrostlo živé kvalitní stejnojmenné letovisko uprostřed pěkného lesoparku, známé své bohatou sportovní nabídkou.

Cvičební styly:
BOSU® Cardio

BOSU® Cardio

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Barbora Kovářová
,
Tabata

Tabata

Tabata je určena pro každého, kdo touží po pěkné postavě. Jedná se o náročnou metodu intervalového tréninku, kardio cvičení pojmenované podle japonského lékaře Tabaty, které se skládá ze 6-7 20 sekundových cviků proložených 10 sekundovým odpočinkem. Začátek lekce je věnován zahřátí, vysvětlení správného provedení cviků a protažení. Další část je čistá tabata, kdy jeden cvik se cvičí naplno, v maximálním fyzickém nasazení po dobu 20 sekund, poté následuje odpočinek. Tento cvik opakujeme 8 x s maximální silou. V lekci se prostřídá 7-8 cviků a následuje důkladné protažení. Pravidelné lekce výrazně zvyšují fyzický výkon jedince a posouvají jeho hranice.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Kateřina Chocholoušová, Barbora Kopřivová a další
,
Kruhový trénink

Kruhový trénink

Komplexní cvičební program, který zahrnuje prvky kardiovaskulárního i silového cvičení. Kruhový trénink je zaměřen na posílení svalů, formování postavy a redukci váhy. Cvičení je založeno na střídání různých stanovišť.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Tereza Tydlitátová, Kateřina Chocholoušová a další
,
Intervalový trénink

Intervalový trénink

Intervalový trénink je typem tělesné přípravy, který zahrnuje střídání rychlých úseků vyšší intenzity s úseky odpočinkovými.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Kateřina Chocholoušová, Veronika Hejcmanová a další
,
Bodystyling

Bodystyling

Silově vytrvalostní trénink zaměřený na posílení hlavních svalových skupin celého těla, pro rozvičení a zahřátí používá jednoduchých kroků spojených do nenáročných choreografií, závěr hodiny tvoří strečink.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Anett Choutková, Soňa Filipová a další
,
Foam Rolling

Foam Rolling

Foam Rolling neboli cvičení s pěnovým válcem si zakládá na procvičování hlubokého stabilizačního systému.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
,
Fitball & overball

Fitball & overball

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
,
Program pro děti

Program pro děti

Víkendové a týdenní akce, kde je zajištěno plavání dětí a miminek, cvičení s dětmi, masáže miminek, cvičení pro maminky (aquaerobic, poweryoga, pilates), v době cvičení dospělých je zpravidla zajištěno hlídání dětí.

Zaměření:
Programy pro děti
Lektoři:
Lucie Nárovcová

Lucie Nárovcová

Specializace:
  • P-class
  • Bodystyling
  • Aerobic
Více informací
5. - 14.7.2019
Číslo zájezdu:  19HR1LAAPA27
Program A2
Doprava: Autobus
Strava: Bez stravy
Délka pobytu: 10 dní 7 nocí

Rychlá objednávka

Cvičení a relaxace u moře s Lucií Nárovcovou

Apartmány Lanterna

5. - 14.7.2019
8 450 
Zavřít Popup