Pavla Maříková

Maříková Pavla

Specializace:
Theraband Class, Strečink, Step body, Step basic, Step aerobic, Power stretch, P-class + fitball, P-class, FitMAMI Outdoor, Cvičení s overbally, Cvičení s fitbally, Cvičení pro těhotné, Cvičení pro děti, Bodystyling, Body ball, Balantes - pilates, Aquaerobic, Aerobic interval, Aerobic
Zájezdy lektora
Sportovní vzdělání - kvalifikace
  • Autorka programu FITMAMI.CZ
  • Cvičení v těhotenství a po porodu diplom FACE
  • Osobní trénink v těhotenství a po porodu FACE
  •  Aqua diplom FACE
  • Power stretch diplom FACE
  • BOSU diplom FACE
  • Malý diplom FACE
  • Fitness instruktor IDEA
  • Fitball diplom IDEA
  • Balantes diplom FISAF
  • Flexibar diplom FISAF
Pravidelný rozvrh
Kdy Od - do Co Kde
Pondělí 09:00 - 10:00 Bodystyling BBC Chodov
Úterý 10:00 - 11:00 FITMAMI Prosek
Středa 10:00 - 11:00 FITMAMI Hostivař
Čtvrtek 10:00 - 11:00 FITMAMI Chodov
Fitnesscentra

 

 

Zájezdy lektora

12009.jpg
First minute
Fotogalerie

Posilování a pilates na Severním Kypru s Pavlou Maříkovou - Program AB

Long Beach***

Severní Kypr
Famagusta
lokalita:
Famagusta
3753.jpg

Famagusta

Město Famagusta najdete na východním pobřeží v turecké části Kypru. I když je Famagusta oficiální název, místní turečtí obyvatelé městu mnohem častěji říkají Gazimagusa nebo jednoduše Magusa. Ať už město nazvete jakkoliv, nic se nemění na tom, že Famagusta byla kdysi nejbohatším kyperským městem, o jehož bohatství kolovala ve středověké Evropě řadě příběhů a legend. Dokonce i významný britský dramatik William Shakespeare si vybral Famagustu jako prostředí, ve kterém se odehrává jeho drama Othello. Ve Famagustě najdete nejhlubší přírodní přístav na Kypru. Ten také kdysi značně přispěl k tomu, aby se město stalo jedním z hlavních obchodních center ve východním středomoří. Bohatost města dodnes připomínají neuvěřitelně zachovalé honosné středověké stavby a tak není divu, že je Famagusta často přirovnávána k chorvatskému Dubrovníku. Den strávený ve Famagustě Vám v kostce přiblíží dějiny celého Kypru.

Cvičební styly:
Pilates

Pilates

Druh cvičení, který lze zařadit do kategorie Body and Mind. Je to promyšlený systém cvičení zaměřený na získání optimálního tělesného a duševního stavu organismu jako celku s hlavním důrazem na zpevnění jeho centra – tzv. jádra neboli „power house“. Posiluje a tonizuje hluboký stabilizační svalový systém pomocí balančních cviků, vyrovnává svalovou nerovnováhu protahovacími a posilovacími cviky a celkově harmonizuje a pozitivně vylaďuje organismus. Jednoduše řečeno – je to pomalé systematické cvičení většinou v nízkých polohách na podložce, doplněné cvičebními pomůckami jako jsou overbally, therabandy, velké míče, balanční podložky apod. Pilates je vhodné naprosto pro každého a má neuvěřitelné výsledky.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Lucie Turnová, MgA. Sara Puchowska, Ph.D. a další
,
Total Body Workout

Total Body Workout

Vytrvalostně silové cvičení vhodné pro začátečníky i pokročilé, zaměřené na formování všech svalových skupin celého těla. Jde o posilování ve středním tempu s využitím váhy vlastního těla, popřípadě jednoduchých pomůcek. Velmi úspěšně přispívá ke snížení nadváhy a tvarování postavy.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Lenka Rumianová
,
Bodyform

Bodyform

Kombinace posilovacího a protahovacího cvičení, které je zaměřené na všechny svalové skupiny. Při lekci se používají různé typy náčiní.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Lucie Turnová, Kristýna Seifertová a další
,
Strečink

Strečink

Jedná se o protahovací a kompenzační cvičení. Strečink rozvíjí pohyblivost a ohebnost celého těla, napománá k udržování pružnosti svalů a šlach, zlepšuje kloubní pohyblivost, je prevencí svalové nerovnováhy a svalových a kloubních úrazů.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...), Zdravotní cvičení, rehabilitace
Lucie Turnová, MgA. Sara Puchowska, Ph.D. a další
Lektoři:
Pavla Maříková
Pavla Maříková

Pavla Maříková

Specializace:
Více informací
22. - 29.6.2019
Číslo zájezdu:  19TR9LONBA25
Doprava: Letecky
Strava: H/B – polopenze (half board)
Délka pobytu: 8 dní 7 nocí

Rychlá objednávka

12009.jpg

Posilování a pilates na Severním Kypru s Pavlou Maříkovou - Program AB

Long Beach***

22. - 29.6.2019
17 690 
Zavřít Popup

Aktivní dovolená u moře s Pavlou Maříkovou - Program A

Apartmány Lanterna - cvičení

Chorvatsko
Istrie
lokalita:
Lanterna (Tar)
3471.jpg

Lanterna (Tar)

Tar je nevelká zemědělská obec (800 obyvatel) v západní Istrii, na vyvýšenině (110 m n. m.), poněkud stranou od moře nad ústím řeky Mirny do moře, 9 km severně od Poreče. Je nejsevernější součástí porečské hotelové aglomerace. Pod Tarem se prostírá Tarská zátoka (Tarska draga), u ní malá rybářská osada s vyhledávanou rybí restaurací Santa Marina. Cestovnímu ruchu slouží malý poloostrov Lanterna, kde se rozrostlo živé kvalitní stejnojmenné letovisko uprostřed pěkného lesoparku, známé své bohatou sportovní nabídkou.

Cvičební styly:
Pilates s cvičebními pomůckami

Pilates s cvičebními pomůckami

Pilates: Druh cvičení, který lze zařadit do kategorie Body and Mind. Je to promyšlený systém cvičení zaměřený na získání optimálního tělesného a duševního stavu organismu jako celku s hlavním důrazem na zpevnění jeho centra – tzv. jádra neboli „power house“. Posiluje a tonizuje hluboký stabilizační svalový systém pomocí balančních cviků, vyrovnává svalovou nerovnováhu protahovacími a posilovacími cviky a celkově harmonizuje a pozitivně vylaďuje organismus. Jednoduše řečeno – je to pomalé systematické cvičení většinou v nízkých polohách na podložce, doplněné cvičebními pomůckami jako jsou overbally, therabandy, velké míče, balanční podložky apod. Pilates je vhodné naprosto pro každého a má neuvěřitelné výsledky. Pomůcky:
Theraband: elastická posilovací guma nebo také posilovací pás
Overball: malý míček využívaný jako cvičební pomůcka
Fitball: velký míč využívaný jako cvičební pomůcka.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Lucie Turnová, Iva Horatlíková a další
,
Intervalový trénink

Intervalový trénink

Intervalový trénink je typem tělesné přípravy, který zahrnuje střídání rychlých úseků vyšší intenzity s úseky odpočinkovými.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Tereza Šulcová, Alena Vídeňská a další
,
Pilates

Pilates

Druh cvičení, který lze zařadit do kategorie Body and Mind. Je to promyšlený systém cvičení zaměřený na získání optimálního tělesného a duševního stavu organismu jako celku s hlavním důrazem na zpevnění jeho centra – tzv. jádra neboli „power house“. Posiluje a tonizuje hluboký stabilizační svalový systém pomocí balančních cviků, vyrovnává svalovou nerovnováhu protahovacími a posilovacími cviky a celkově harmonizuje a pozitivně vylaďuje organismus. Jednoduše řečeno – je to pomalé systematické cvičení většinou v nízkých polohách na podložce, doplněné cvičebními pomůckami jako jsou overbally, therabandy, velké míče, balanční podložky apod. Pilates je vhodné naprosto pro každého a má neuvěřitelné výsledky.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Lucie Turnová, MgA. Sara Puchowska, Ph.D. a další
,
P-class

P-class

Silově vytrvalostní trénink zaměřený na posílení hlavních svalových skupin celého těla a na formování problémových partií, tedy zejména břicha, hýždí a stehen.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Lucie Turnová, Kristýna Seifertová a další
,
Kruhový trénink

Kruhový trénink

Komplexní cvičební program, který zahrnuje prvky kardiovaskulárního i silového cvičení. Kruhový trénink je zaměřen na posílení svalů, formování postavy a redukci váhy. Cvičení je založeno na střídání různých stanovišť.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Jana Vaňková, Veronika Jandová a další
,
Bodyform

Bodyform

Kombinace posilovacího a protahovacího cvičení, které je zaměřené na všechny svalové skupiny. Při lekci se používají různé typy náčiní.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Lucie Turnová, Kristýna Seifertová a další
,
Program pro děti

Program pro děti

Víkendové a týdenní akce, kde je zajištěno plavání dětí a miminek, cvičení s dětmi, masáže miminek, cvičení pro maminky (aquaerobic, poweryoga, pilates), v době cvičení dospělých je zpravidla zajištěno hlídání dětí.

Zaměření:
Programy pro děti
Lektoři:
Pavla Maříková
Pavla Maříková

Pavla Maříková

Specializace:
Více informací
16. - 25.8.2019
Číslo zájezdu:  19HR1LAAPA33
Doprava: Autobus
Strava: B/O – vlastní (bed only)
Délka pobytu: 10 dní 7 nocí

Rychlá objednávka

Apartmány Lanterna

Aktivní dovolená u moře s Pavlou Maříkovou - Program A

Apartmány Lanterna - cvičení

16. - 25.8.2019
8 390 
8 890 
Zavřít Popup