13040.jpg

Kalinová Tereza

Specializace:
Powerjóga, Jin jóga, Vinyasa jóga, Hathajóga
Zájezdy lektora
Sportovní vzdělání
  • akreditovaný učitelský kurz
  • nástavbové studium jin jógy a aroma jógy
  • nástavbové studium ashtanga jógy a asistence v pozicích
  • metodika dětské jógy pro školáky (Česká akademie dětské jógy)
  • tématické workshopy (záklony, mobilita, core, ...)
Pravidelné rozvrh
Den Od Co Kde
Pondělí 19:00 - 20:00 Power jóga Euforie Smíchov
Středa 15:40 - 16:50 Hot jóga Dům jógy Vinohrady
Středa 16:50 - 17:50 Hot jóga Dům jógy Vinohrady
Čtvrtek 11:20 - 12:20 Hatha jóga Dům jógy Chodov
Čtvrtek 12:25 - 13:10 Office jóga Dům jógy Chodov
Pátek 15:45 - 16:45 Vinyasa jóga Dům jógy Vinohrady
Pátek 18:50 - 19:50 Power jóga Dům jógy Anděl
Pátek 19:55 - 20:55 Hatha jóga Dům jógy Anděl
Sobota 8:30 - 9:45 Hatha jóga Dům jógy Vinohrady
Neděle 16:30 - 17:30 Power jóga Euforie Karlín
Adresa tělocvičny
  • Dům jógy Vinohrady, J. Masaryka 6
  • Dům jógy Chodov, Hráského 2231/25
  • Dům jógy Smíchov, Ostrovského 11/16, Anděl
  • Euforie Karlín, Sokolovská 131/86
  • Euforie Smíchov, Štefánikova 13/43

Zájezdy lektora

1461.jpg
Fotogalerie

Podzimní jógový víkend s Terezou Kalinovou

Hotel Jesenice***

Česká republika
Středočeský kraj
lokalita:
Rakovnicko - Křivoklátsko
3562.jpg

Rakovnicko - Křivoklátsko

50 km západně od Prahy leží okres Rakovník - region s bohatou historií a zachovalou přírodou. Nejnavštěvovanější rekreační oblastí okresu je Křivoklátsko s významnými historickými a kulturními památkami - hrad Křivoklát, zříceniny hradů Krakovec a Týřov. Unikátní přírodu nalezneme v okolí Berounky.

Cvičební styly:
Jin jóga

Jin jóga

Jin jóga spojuje jogínskou a taostickou tradici a je považována za praxi klidné síly. Většina forem jógy praktikované v západním světě je spíše jangové povahy – v centru jejich pozornosti stojí práce se svaly a snaha o dosažení určité formy. Jin jóga se soustředí na zjemňování, odevzdání se a přijetí. Pozornost je věnována působení na pojivové tkáně (vazy, šlachy, fascie, klouby), tedy ty tkáně těla, které mají zásadní význam pro rozsah pohybů. Jin jóga se zaměřuje zejména na oblast spodní části páteře, pánve a kloubů stehenní kosti a výrazně stimuluje meridiány, které touto oblastí procházejí. Setrvání v každé pozici je relativně dlouhé (cca 3 až 5 minut), aby bylo umožněno bezpečné a pozvolné působení na pojivové tkáně. Jin jóga je díky delšímu setrvání v pozicích pro mnohé náročnou praxí, přináší však uvolňování ztuhlosti nejen na fyzické úrovni, ale otvírá prostor též k emoční očistě. Mezi pozitivní účinky patří též prožitek hluboké relaxace, pokojné mysli a obnova proudění životodárné energie.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
PhDr. Veronika Quinn Novotná, Kirsten a další
,
Vinyasa jóga

Vinyasa jóga

Vinyásajóga je dynamický styl jógy, kde je propojena jógová praxe s pránájámou s plným jógovým dechem, s uddijána mudrou kontrolou podbřišku a s udždžají dechem vítěze. V lekci se pokusíme uvolnit mysl, prožít přítomný okamžik v celé jeho kráse a uvědomit si propojení mezi tělem a myslí. Jednotlivé pozice, asány, jsou plynule spojovány sestavou vinyásy a to vede k prohřátí, posílení a protažení svalů. Necháme se vést vlastním rytmem dechu z jedné pozice do druhé, budeme naslouchat našemu tělu a spojíme se s vlastním středem. Pravidelným cvičením se zvýší naše flexibilita, získáme vnitřní sílu, vyrovnanost a časem možná přeneseme praxi jógy do každodenního života. Cvičení přináší prokrvení, okysličení a prohřátí celého organismu a tím vede k celkové regeneraci. Lekce vycházejí z hatha jógy a jsou určeny jak pro začátečníky, tak pro ty, kdo chtějí klasickou hatha jógu prožít trochu jinak.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Simona Helová, Michaela Brodská a další
,
Hathajóga

Hathajóga

Hathajóga je cvičení založené na indické tradici jógy. Prováděním jednotlivých pozic /ásan/, různých dechových technik /pránájáma/ se snaží navodit harmonii těla a mysli, rozproudit energii v těle a uvést ji v harmonii s prostředím, ve kterém žijeme. Během klidného a příjemného cvičení se naučíte dýchat plným jógovým dechem, správně provádět jednotlivé pozice, relaxovat a respektovat Vaše možnosti, nepřetěžovat tělo a mysl. Cílem cvičení je naučit se poslouchat svému tělu a porozumět mu.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Pavlína Klusáčková, Radmila Pokorná a další
Lektoři:
Tereza Kalinová
13040.jpg

Tereza Kalinová

Specializace:
Více informací
11. - 13.10.2019
Číslo zájezdu:  19CZJESENA41
Program B
Doprava: Vlastní
Strava: Polopenze
Délka pobytu: 3 dny 2 noci

Rychlá objednávka

1461.jpg

Podzimní jógový víkend s Terezou Kalinovou

Hotel Jesenice***

11. - 13.10.2019
2 750 
Zavřít Popup