12172.jpg

Dragomir Jan

Specializace:
Animal workout, Tabata hardcore, Mobilizační cvičení, Power Core, Power Workout, Tabata, TRX, Problémové partie, Power step, Funkční trénink, Body step
Zájezdy lektora

Autor projektu a nového cvičebního stylu POWER WORKOUT!

Sportovní vzdělání
  • Instruktor fitness
  • Závěsné systémy (TRX)
  • Cvičení na balančních pomůckách (BOSU, Fitball)
  • Rollery - rozválcování ztuhlých svalů a techniky na posílení středu těla (core)
Pravidelný rozvrh
Den Od Co Kde
Pondělí 17:00 - 18:00 TABATA Sportcentrum Evropská
Pondělí 18:00 - 18:30 Power Plate Sportcentrum Evropská
Úterý 16:00 - 17:00 TRX Fitness club Hanky Kynychové
Středa 09:00 - 11:00 Power Plate Sportcentrum Evropská
Středa 17:00 - 18:00 TRX Fitness club Hanky Kynychové
Čtvrtek 16:00 - 17:00 TRX Fitness club Hanky Kynychové
Čtvrtek 18:00 - 19:00 POWER WORKOUT World gym fitness Praha
Čtvrtek 19:00 - 20:00 TRX World gym fitness Praha
Pátek 08:30 – 09:30 Power Core World gym fitness Praha
Pátek 09:30 – 10:30 TRX World gym fitness Praha
Sobota 10:00 - 11:00 Stepdeck Sportcentrum Evropská
Sobota 17:00 - 18:00 Body Step PURE Jatomi Fitness Harfa
Neděle 10:00 - 11:00 TRX Fitness club Hanky Kynychové
Neděle 16:00 - 17:00 TABATA PURE Jatomi Fitness Harfa
Adresa fitka:
  • Rúžová 5 (R5), Růžová 971/5, 110 00 Praha 1
  • Fitness club Hanky Kynychové, Šífařská 1/3, 147 00 Praha
  • World gym fitness Praha, Nám. Přátelství 1518/5, 102 00 Praha 10
  • Sportcentrum Evropská, José Martího 269/31, 162 52 Praha 6-Veleslavín
  • MTV fitness Praha
  • PURE Jatomi fitness Harfa, Českomoravská 9, 190 93 Praha 9

 

Zájezdy lektora

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn
Fotogalerie

Jarní víkend plný posilování s Honzou Dragomirem - Program A2

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn****

Česká republika
Krkonoše
lokalita:
Špindlerův Mlýn
3603.jpg

Špindlerův Mlýn

Špindlerův Mlýn leží u soutoku Labe a Dolského potoka v nadmořské výšce 710 m n. m. a žije zde okolo 1200 trvale žijících obyvatel. Výjimečné klimatické podmínky a rozmanitá horská příroda přispěly k tomu, že se Špindlerův Mlýn postupně přeměnil v jedno z nejvýznamnějších a nejvyhledávanějších středisek cestovního ruchu v České republice. Široké možnosti sportovního vyžití a možnost aktivního odpočinku jsou hlavními důvody, proč se Špindlerův Mlýn stal celoročně navštěvovanou lokalitou. Špindlerův Mlýn je nejen ideálním místem pro všechny druhy zimních sportů, ale celoročně nabízí také jedinečné možnosti vysokohorské turistiky, cykloturistiky a nepřeberné množství dalších sportovních aktivit.

Celé město leží na území Krkonošského národního parku. Rozloha města je 7 692 ha (cca 77 km čtverečních) a skládá se ze čtyř základních částí: Přední Labská, Labská, Bedřichov a Svatý Petr. Dominantou města se stal bílý železobetonový obloukový most v centru města, který byl postaven v roce 1911. V roce 1802 byl položen základní kámen pro zděný kostel svatého Petra a Pavla, který stojí dodnes.

O Špindlerově Mlýně se mluví ve starší literatuře jako o perle Krkonoš především kvůli své příznivé poloze uprostřed nejvyšších českých hor. Od května do října můžete vybírat z bohaté nabídky turistických cest v údolích i na hřebenech, které Vás provedou hlubokými lesy, nezkrotnými bystřinami, rozsáhlými horskými loukami nebo Vám poskytnou široké výhledy do krajiny. Zvlášť vhodná doba pro výletníky je druhá polovina léta a podzim, kdy celé údolí řeky Labe září překrásnými barvami, kdy rozkvétá symbol Krkonoš - hořec a kdy je možno sbírat zrající lesní plody.

Špindlerův Mlýn je ideálním východištěm celé řady turistických a cykloturistických tras. jízda na bobové dráze, jízda na koni a v kočáře, rybolov v labských peřejích, tenis, squash, bowling, sauna, fitnes, masáže, solárium, paragliding, rafting či jiný z adrenalinových sportů jako skálolezení, přemostění, slaňování a další. To je jen část z velké nabídky možností, vybrat si může opravdu každý. Večery pak můžete trávit s přáteli v místních restauracích, barech, hernách nebo diskotékách.

Cvičební styly:
Tabata hardcore

Tabata hardcore

Tabata je určena pro každého, kdo touží po pěkné postavě. Jedná se o náročnou metodu intervalového tréninku, kardio cvičení pojmenované podle japonského lékaře Tabaty, které se skládá ze 6-7 20 sekundových cviků proložených 10 sekundovým odpočinkem. Začátek lekce je věnován zahřátí, vysvětlení správného provedení cviků a protažení. Další část je čistá tabata, kdy jeden cvik se cvičí naplno, v maximálním fyzickém nasazení po dobu 20 sekund, poté následuje odpočinek. Tento cvik opakujeme 8 x s maximální silou. V lekci se prostřídá 7-8 cviků a následuje důkladné protažení. Pravidelné lekce výrazně zvyšují fyzický výkon jedince a posouvají jeho hranice.

Tabata hardcore je náročnější, s těžšími cviky. Dochází u ní k většímu posílení těla a většímu spálení tuků.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Jan Dragomir
,
Mobilizační cvičení

Mobilizační cvičení

Mobilizační cvičení slouží k uvolnění a rozhýbání kloubních spojení, jako je zápěstí, kotníky, kyčle, ramena, krk a páteř. Je důležité před každým cvičením.

Zaměření:
Zdravotní cvičení, rehabilitace
Barbora Kovářová, Jan Dragomir
,
Power Core

Power Core

Pomalé cvičení, které vede ke zlepšení držení těla a s tím spojeným odstraněním bolavých zad. Zapojuje se CORE (hluboký stabilizační systém páteře), břišní svalstvo a další svalové partie, které napomáhají ke zlepšení rovnováhy těla.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...), Zdravotní cvičení, rehabilitace
Anna Krause , Jan Dragomir
,
Tabata

Tabata

Tabata je určena pro každého, kdo touží po pěkné postavě. Jedná se o náročnou metodu intervalového tréninku, kardio cvičení pojmenované podle japonského lékaře Tabaty, které se skládá ze 6-7 20 sekundových cviků proložených 10 sekundovým odpočinkem. Začátek lekce je věnován zahřátí, vysvětlení správného provedení cviků a protažení. Další část je čistá tabata, kdy jeden cvik se cvičí naplno, v maximálním fyzickém nasazení po dobu 20 sekund, poté následuje odpočinek. Tento cvik opakujeme 8 x s maximální silou. V lekci se prostřídá 7-8 cviků a následuje důkladné protažení. Pravidelné lekce výrazně zvyšují fyzický výkon jedince a posouvají jeho hranice.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Barbora Kopřivová, Tereza Šulcová a další
Lektoři:
Jan Dragomir
12172.jpg

Jan Dragomir

Specializace:
  • Animal workout
  • Tabata hardcore
  • Mobilizační cvičení a další
Více informací
12. - 14.4.2019
Číslo zájezdu:  19CZCLARIA15
Doprava: Vlastní
Strava: Snídaně
Délka pobytu: 3 dny 2 noci

Rychlá objednávka

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn

Jarní víkend plný posilování s Honzou Dragomirem - Program A2

Clarion Hotel Špindlerův Mlýn****

12. - 14.4.2019
2 990 
Zavřít Popup