Martina Barchánková

Barchánková Martina

Specializace:
Step aerobic, Spinning, Kick-box, Cvičení s fitbally
Zájezdy lektora

Vzdělání v oboru

Mad Dogg Athletics - program SPINNING (2006 - 2009)

  • High Intensity Training
  • Strenght Energy Zone
  • Strenght, Hills and Power

Česká Akademie Wellness (2007 - 2008)

  • Sportovní instruktor se zaměřením na WELLNESS

FITklub H.Jarkovské PRAHA (1994 - 1997 - 2008)

  • Licenční diplom v oboru aerobní gymnastika I. stupeň
  • Specializace - JUNIOR AEROBIC
  • Specializace - FITBALL

Český svaz aerobiku FISAF (1997 - 1998)

  • Licenční diplom Aerobic Instructor
  • Specializovaný kurz - STEP AEROBIC

Účast na semináři o Kickboxing Aerobicu v Califonii (USA) v roce 1999

Alpinning 2012

Face czech

  • Bosu core 2010
  • Nordic walking 2010
  • Bosu cardio 2012

Kde cvičím:

Fit Marathon Mořinka, Mořinka 5, 267 18

Zájezdy lektora

Apartmány Lanterna
sleva 500,-
Fotogalerie

Aktivní cvičící týden s Martinou Barchánkovou a Renatou Šabatovou

Apartmány Lanterna

Chorvatsko
Istrie
lokalita:
Lanterna (Tar)
3471.jpg

Lanterna (Tar)

Tar je nevelká zemědělská obec (800 obyvatel) v západní Istrii, na vyvýšenině (110 m n. m.), poněkud stranou od moře nad ústím řeky Mirny do moře, 9 km severně od Poreče. Je nejsevernější součástí porečské hotelové aglomerace. Pod Tarem se prostírá Tarská zátoka (Tarska draga), u ní malá rybářská osada s vyhledávanou rybí restaurací Santa Marina. Cestovnímu ruchu slouží malý poloostrov Lanterna, kde se rozrostlo živé kvalitní stejnojmenné letovisko uprostřed pěkného lesoparku, známé své bohatou sportovní nabídkou.

Cvičební styly:
TrioBody

TrioBody

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
,
Bodystyling

Bodystyling

Silově vytrvalostní trénink zaměřený na posílení hlavních svalových skupin celého těla, pro rozvičení a zahřátí používá jednoduchých kroků spojených do nenáročných choreografií, závěr hodiny tvoří strečink.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Jitka Nováková, Mgr. Kateřina Kotalová a další
,
Intervalový trénink

Intervalový trénink

Intervalový trénink je typem tělesné přípravy, který zahrnuje střídání rychlých úseků vyšší intenzity s úseky odpočinkovými.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Kateřina Chocholoušová, Veronika Hejcmanová a další
,
Cvičení s fitbally

Cvičení s fitbally

Posilovací a balanční cvičení na velkých nafukovacích míčích, které obsahuje některé z rehabilitačních prvků zlepšující stabilitu i ohebnost páteře a posilovací cviky pro zpevnění a tvarování postavy. Cvičení je vhodné pro všechny věkové kategorie včetně seniorů.

Zaměření:
Zdravotní cvičení, rehabilitace
Anett Choutková, Pavla Žůrková a další
,
Ranní běh

Ranní běh

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování, Ostatní
,
Pilates s cvičebními pomůckami

Pilates s cvičebními pomůckami

Pilates: Druh cvičení, který lze zařadit do kategorie Body and Mind. Je to promyšlený systém cvičení zaměřený na získání optimálního tělesného a duševního stavu organismu jako celku s hlavním důrazem na zpevnění jeho centra – tzv. jádra neboli „power house“. Posiluje a tonizuje hluboký stabilizační svalový systém pomocí balančních cviků, vyrovnává svalovou nerovnováhu protahovacími a posilovacími cviky a celkově harmonizuje a pozitivně vylaďuje organismus. Jednoduše řečeno – je to pomalé systematické cvičení většinou v nízkých polohách na podložce, doplněné cvičebními pomůckami jako jsou overbally, therabandy, velké míče, balanční podložky apod. Pilates je vhodné naprosto pro každého a má neuvěřitelné výsledky. Pomůcky:
Theraband: elastická posilovací guma nebo také posilovací pás
Overball: malý míček využívaný jako cvičební pomůcka
Fitball: velký míč využívaný jako cvičební pomůcka.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Martina Křížková, Lucie Turnová a další
,
Poweryoga

Poweryoga

Cvičení využívající základních prvků z jógy, které zaměřené na rozvoj psychické a fyzické kondice. Cílem je nejen celkové posílení a protažení celého těla, ale také formování postavy. Je výborným prostředkem k uvolnění stresu a napětí.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Soňa Filipová, Petra Kubrová a další
,
Program pro děti

Program pro děti

Víkendové a týdenní akce, kde je zajištěno plavání dětí a miminek, cvičení s dětmi, masáže miminek, cvičení pro maminky (aquaerobic, poweryoga, pilates), v době cvičení dospělých je zpravidla zajištěno hlídání dětí.

Zaměření:
Programy pro děti
Lektoři:
Martina Barchánková
Martina Barchánková

Martina Barchánková

Specializace:
Více informací
,
Renata Šabatová
2499.jpg

Renata Šabatová

Specializace:
  • Fit kick-box
  • Aerobic
Více informací
12. - 21.6.2020
Číslo zájezdu:  20HR1LAAPA24
Program A
Doprava: Autobus
Strava: Bez stravy
Délka pobytu: 10 dní 7 nocí

Rychlá objednávka

Apartmány Lanterna

Aktivní cvičící týden s Martinou Barchánkovou a Renatou Šabatovou

Apartmány Lanterna

12. - 21.6.2020
7 290 
7 790 
Zavřít Popup
Apartmány Lanterna
sleva 500,-
Fotogalerie

Aktivní cvičící týden s Martinou Barchánkovou a Renatou Šabatovou

Apartmány Lanterna

Chorvatsko
Istrie
lokalita:
Lanterna (Tar)
3471.jpg

Lanterna (Tar)

Tar je nevelká zemědělská obec (800 obyvatel) v západní Istrii, na vyvýšenině (110 m n. m.), poněkud stranou od moře nad ústím řeky Mirny do moře, 9 km severně od Poreče. Je nejsevernější součástí porečské hotelové aglomerace. Pod Tarem se prostírá Tarská zátoka (Tarska draga), u ní malá rybářská osada s vyhledávanou rybí restaurací Santa Marina. Cestovnímu ruchu slouží malý poloostrov Lanterna, kde se rozrostlo živé kvalitní stejnojmenné letovisko uprostřed pěkného lesoparku, známé své bohatou sportovní nabídkou.

Cvičební styly:
TrioBody

TrioBody

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
,
Bodystyling

Bodystyling

Silově vytrvalostní trénink zaměřený na posílení hlavních svalových skupin celého těla, pro rozvičení a zahřátí používá jednoduchých kroků spojených do nenáročných choreografií, závěr hodiny tvoří strečink.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Jitka Nováková, Mgr. Kateřina Kotalová a další
,
Intervalový trénink

Intervalový trénink

Intervalový trénink je typem tělesné přípravy, který zahrnuje střídání rychlých úseků vyšší intenzity s úseky odpočinkovými.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Kateřina Chocholoušová, Veronika Hejcmanová a další
,
Cvičení s fitbally

Cvičení s fitbally

Posilovací a balanční cvičení na velkých nafukovacích míčích, které obsahuje některé z rehabilitačních prvků zlepšující stabilitu i ohebnost páteře a posilovací cviky pro zpevnění a tvarování postavy. Cvičení je vhodné pro všechny věkové kategorie včetně seniorů.

Zaměření:
Zdravotní cvičení, rehabilitace
Anett Choutková, Pavla Žůrková a další
,
Ranní běh

Ranní běh

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování, Ostatní
,
Pilates s cvičebními pomůckami

Pilates s cvičebními pomůckami

Pilates: Druh cvičení, který lze zařadit do kategorie Body and Mind. Je to promyšlený systém cvičení zaměřený na získání optimálního tělesného a duševního stavu organismu jako celku s hlavním důrazem na zpevnění jeho centra – tzv. jádra neboli „power house“. Posiluje a tonizuje hluboký stabilizační svalový systém pomocí balančních cviků, vyrovnává svalovou nerovnováhu protahovacími a posilovacími cviky a celkově harmonizuje a pozitivně vylaďuje organismus. Jednoduše řečeno – je to pomalé systematické cvičení většinou v nízkých polohách na podložce, doplněné cvičebními pomůckami jako jsou overbally, therabandy, velké míče, balanční podložky apod. Pilates je vhodné naprosto pro každého a má neuvěřitelné výsledky. Pomůcky:
Theraband: elastická posilovací guma nebo také posilovací pás
Overball: malý míček využívaný jako cvičební pomůcka
Fitball: velký míč využívaný jako cvičební pomůcka.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Martina Křížková, Lucie Turnová a další
,
Poweryoga

Poweryoga

Cvičení využívající základních prvků z jógy, které zaměřené na rozvoj psychické a fyzické kondice. Cílem je nejen celkové posílení a protažení celého těla, ale také formování postavy. Je výborným prostředkem k uvolnění stresu a napětí.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Soňa Filipová, Petra Kubrová a další
,
Program pro děti

Program pro děti

Víkendové a týdenní akce, kde je zajištěno plavání dětí a miminek, cvičení s dětmi, masáže miminek, cvičení pro maminky (aquaerobic, poweryoga, pilates), v době cvičení dospělých je zpravidla zajištěno hlídání dětí.

Zaměření:
Programy pro děti
Lektoři:
Martina Barchánková
Martina Barchánková

Martina Barchánková

Specializace:
Více informací
,
Renata Šabatová
2499.jpg

Renata Šabatová

Specializace:
  • Fit kick-box
  • Aerobic
Více informací
19. - 28.6.2020
Číslo zájezdu:  20HR1LAAPA25
Program A
Doprava: Autobus
Strava: Bez stravy
Délka pobytu: 10 dní 7 nocí

Rychlá objednávka

Apartmány Lanterna

Aktivní cvičící týden s Martinou Barchánkovou a Renatou Šabatovou

Apartmány Lanterna

19. - 28.6.2020
7 090 
7 590 
Zavřít Popup