9374.jpg
Fotogalerie

VZOROVÝ ZÁJEZD 2022 s lektorem Capro Teamu

Hotel Caroline Mare****+

Řecko
Kréta
lokalita:
Malia
11112.jpg

Malia

Středisko Malia se nachází na severovýchodě řeckého turistického ráje Kréta, pátého největšího ostrova ve Středozemním moři. Spolu s letoviskem Stalida je součástí rozlehlé rekreační oblasti Stalis, do níž každý rok zamíří tisíce návštěvníků. Malia leží přímo uprostřed pobřeží zálivu stejného jména. Okolí je kromě úzkého pásu podél Krétského moře poměrně hornaté, vrchol Afendis dosahuje výšky 1 578 metrů.
V Malii se rozhodně nudit nebudete. Říká se totiž, že je to vůbec nejživější oblast ostrova Kréta. A toto tvrzení rozhodně není přehnané. Pokud tedy od své dovolené očekáváte především klid, zamiřte raději někam jinam. Hledáte-li cokoliv jiného, pak jste tady správně – v Malii na vás čeká nepřeberné množství zábavy, nakupování a vodních radovánek. Záliv Malia obklopují pláže s příjemně jemným pískem a velmi mírným vstupem do vody. Jsou velmi rozhlehlé, dobře vybavené slunečníky, lehátky či toaletami a jsou ideálním místem pro širokou nabídku plážových sportů a jiné zábavy.
Nejen u pláže najdete spoustu obchůdků, restaurací, tradičních taveren a barů. V okolí Malie se to nejrůznějšími podniky jen hemží a turisté se tu mohou ponořit do nespoutaného nočního života až do brzkých ranních hodin. Výhodou střediska je poloha v relativní blízkosti hlavního města Heraklion, v němž se nachází mezinárodní letiště. Dopravní spojení s okolními středisky zajišťuje síť místních autobusů. Výlety:
Obrovský vodní park Star Beach Water Park u Chersonissos
Přes 2 000 metrů vysoké pohoří Dikti se známou náhorní plošinou Lasithi
Zříceninu minojského paláce, odkazující na nejstarší osídlení ostrova

Cvičební styly:
Powerjóga

Powerjóga

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Vanda Mikušová, Martina Aišmanová a další
,
Jin jóga

Jin jóga

Jin jóga spojuje jogínskou a taostickou tradici a je považována za praxi klidné síly. Většina forem jógy praktikované v západním světě je spíše jangové povahy – v centru jejich pozornosti stojí práce se svaly a snaha o dosažení určité formy. Jin jóga se soustředí na zjemňování, odevzdání se a přijetí. Pozornost je věnována působení na pojivové tkáně (vazy, šlachy, fascie, klouby), tedy ty tkáně těla, které mají zásadní význam pro rozsah pohybů. Jin jóga se zaměřuje zejména na oblast spodní části páteře, pánve a kloubů stehenní kosti a výrazně stimuluje meridiány, které touto oblastí procházejí. Setrvání v každé pozici je relativně dlouhé (cca 3 až 5 minut), aby bylo umožněno bezpečné a pozvolné působení na pojivové tkáně. Jin jóga je díky delšímu setrvání v pozicích pro mnohé náročnou praxí, přináší však uvolňování ztuhlosti nejen na fyzické úrovni, ale otvírá prostor též k emoční očistě. Mezi pozitivní účinky patří též prožitek hluboké relaxace, pokojné mysli a obnova proudění životodárné energie.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Veronika Quinn Novotná, PhDr. , PhD, Kirsten a další
,
Párová jóga

Párová jóga

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Dana Štěpánová, Mgr. Iveta Komárová a další
,
Vinyasa Flow Yoga

Vinyasa Flow Yoga

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Vanda Mikušová, Karolina Racková a další
,
Jóga pro zdravá záda

Jóga pro zdravá záda

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Petra Kotková, Ivana Vacurová a další
,
Hathajóga

Hathajóga

Hathajóga je cvičení založené na indické tradici jógy. Prováděním jednotlivých pozic /ásan/, různých dechových technik /pránájáma/ se snaží navodit harmonii těla a mysli, rozproudit energii v těle a uvést ji v harmonii s prostředím, ve kterém žijeme. Během klidného a příjemného cvičení se naučíte dýchat plným jógovým dechem, správně provádět jednotlivé pozice, relaxovat a respektovat Vaše možnosti, nepřetěžovat tělo a mysl. Cílem cvičení je naučit se poslouchat svému tělu a porozumět mu.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Veronika Johnová, Veronika Horáková a další
Lektoři:
CAPRO Team
5427.jpg

CAPRO Team

Specializace:
Více informací
6. - 13.11.2022
Číslo zájezdu:  22GR2CARLA44
Program B
Doprava: Letecky
Strava: All inclusive
Délka pobytu: 8 dní 7 nocí
20 900 

VZOROVÝ ZÁJEZD 2022 s lektorem Capro Teamu

Blue Sea Beach Resort****

Řecko
Rhodos
lokalita:
Faliraki
3378.jpg

Faliraki

Jedno z nejživějších letovisek na ostrově se nachází na severovýchodním pobřeží a nabízí návštěvníkům dlouhou písečnou pláž vybavenou lehátky a slunečníky, s řadou možností vyzkoušet si nejrůznější vodní sporty. V neposlední řadě tu najdete také aquapark. Faliraki je proslavené svým nočním životem se spoustou světel, linoucích se ze všech směrů a všudypřítomnou hudbou. Se svými více než 80 bary a nočními kluby je toto letovisko hotovým rájem pro mladé lidi, kteří se chtějí o dovolené bavit.

Cvičební styly:
Powerjóga

Powerjóga

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Vanda Mikušová, Martina Aišmanová a další
,
Jin jóga

Jin jóga

Jin jóga spojuje jogínskou a taostickou tradici a je považována za praxi klidné síly. Většina forem jógy praktikované v západním světě je spíše jangové povahy – v centru jejich pozornosti stojí práce se svaly a snaha o dosažení určité formy. Jin jóga se soustředí na zjemňování, odevzdání se a přijetí. Pozornost je věnována působení na pojivové tkáně (vazy, šlachy, fascie, klouby), tedy ty tkáně těla, které mají zásadní význam pro rozsah pohybů. Jin jóga se zaměřuje zejména na oblast spodní části páteře, pánve a kloubů stehenní kosti a výrazně stimuluje meridiány, které touto oblastí procházejí. Setrvání v každé pozici je relativně dlouhé (cca 3 až 5 minut), aby bylo umožněno bezpečné a pozvolné působení na pojivové tkáně. Jin jóga je díky delšímu setrvání v pozicích pro mnohé náročnou praxí, přináší však uvolňování ztuhlosti nejen na fyzické úrovni, ale otvírá prostor též k emoční očistě. Mezi pozitivní účinky patří též prožitek hluboké relaxace, pokojné mysli a obnova proudění životodárné energie.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Veronika Quinn Novotná, PhDr. , PhD, Kirsten a další
,
Párová jóga

Párová jóga

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Dana Štěpánová, Mgr. Iveta Komárová a další
,
Vinyasa Flow Yoga

Vinyasa Flow Yoga

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Vanda Mikušová, Karolina Racková a další
,
Jóga pro zdravá záda

Jóga pro zdravá záda

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Petra Kotková, Ivana Vacurová a další
,
Hathajóga

Hathajóga

Hathajóga je cvičení založené na indické tradici jógy. Prováděním jednotlivých pozic /ásan/, různých dechových technik /pránájáma/ se snaží navodit harmonii těla a mysli, rozproudit energii v těle a uvést ji v harmonii s prostředím, ve kterém žijeme. Během klidného a příjemného cvičení se naučíte dýchat plným jógovým dechem, správně provádět jednotlivé pozice, relaxovat a respektovat Vaše možnosti, nepřetěžovat tělo a mysl. Cílem cvičení je naučit se poslouchat svému tělu a porozumět mu.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Veronika Johnová, Veronika Horáková a další
Lektoři:
CAPRO Team
5427.jpg

CAPRO Team

Specializace:
Více informací
6. - 13.11.2022
Číslo zájezdu:  22GR3BLSEA44
Program B
Doprava: Letecky
Strava: All inclusive
Délka pobytu: 8 dní 7 nocí
23 000 

VZOROVÝ ZÁJEZD 2022 s lektorem Capro Teamu

Hotel Kipriotis Maris*****

Řecko
Kos
lokalita:
Psalidi

Psalidi

Letovisko, kde převažují především oblázkové pláže, se nachází ve východní části ostrova Kos, od hlavního mšsta je vzdálené cca km. 

Cvičební styly:
Powerjóga

Powerjóga

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Vanda Mikušová, Martina Aišmanová a další
,
Jin jóga

Jin jóga

Jin jóga spojuje jogínskou a taostickou tradici a je považována za praxi klidné síly. Většina forem jógy praktikované v západním světě je spíše jangové povahy – v centru jejich pozornosti stojí práce se svaly a snaha o dosažení určité formy. Jin jóga se soustředí na zjemňování, odevzdání se a přijetí. Pozornost je věnována působení na pojivové tkáně (vazy, šlachy, fascie, klouby), tedy ty tkáně těla, které mají zásadní význam pro rozsah pohybů. Jin jóga se zaměřuje zejména na oblast spodní části páteře, pánve a kloubů stehenní kosti a výrazně stimuluje meridiány, které touto oblastí procházejí. Setrvání v každé pozici je relativně dlouhé (cca 3 až 5 minut), aby bylo umožněno bezpečné a pozvolné působení na pojivové tkáně. Jin jóga je díky delšímu setrvání v pozicích pro mnohé náročnou praxí, přináší však uvolňování ztuhlosti nejen na fyzické úrovni, ale otvírá prostor též k emoční očistě. Mezi pozitivní účinky patří též prožitek hluboké relaxace, pokojné mysli a obnova proudění životodárné energie.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Veronika Quinn Novotná, PhDr. , PhD, Kirsten a další
,
Párová jóga

Párová jóga

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Dana Štěpánová, Mgr. Iveta Komárová a další
,
Vinyasa Flow Yoga

Vinyasa Flow Yoga

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Vanda Mikušová, Karolina Racková a další
,
Jóga pro zdravá záda

Jóga pro zdravá záda

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Petra Kotková, Ivana Vacurová a další
,
Hathajóga

Hathajóga

Hathajóga je cvičení založené na indické tradici jógy. Prováděním jednotlivých pozic /ásan/, různých dechových technik /pránájáma/ se snaží navodit harmonii těla a mysli, rozproudit energii v těle a uvést ji v harmonii s prostředím, ve kterém žijeme. Během klidného a příjemného cvičení se naučíte dýchat plným jógovým dechem, správně provádět jednotlivé pozice, relaxovat a respektovat Vaše možnosti, nepřetěžovat tělo a mysl. Cílem cvičení je naučit se poslouchat svému tělu a porozumět mu.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Veronika Johnová, Veronika Horáková a další
Lektoři:
CAPRO Team
5427.jpg

CAPRO Team

Specializace:
Více informací
6. - 13.11.2022
Číslo zájezdu:  22GR6KIMAA44
Program B
Doprava: Letecky
Strava: All inclusive
Délka pobytu: 8 dní 7 nocí
19 000 
9731.jpg
Fotogalerie

VZOROVÝ ZÁJEZD 2022 s lektorem Capro Teamu

Blue Bay Beach Hotel****

Řecko
Rhodos
lokalita:
Ialyssos
8064.jpg

Ialyssos

Středisko Ialyssos leží na severozápadní straně ostrova cca 10 kilometrů od hlavního města Rhodos. Ačkoliv je Ialyssos velmi moderní, stále si zachovává zdání klidu a pohody a té správné dovolenkové atmosféry. Naleznete zde několik větších a luxusních hotelových komplexů, avšak zároveň i velké množství malých rodinných apartmánů se zahradami, předzahrádkami a spoustou zeleně. Hlavní třídy jsou široké a nachází se na nich nespočet malých obchůdků, taveren a nabídek na různé druhy zábavy. Zajímavostí je zajisté kafetérie ve věži bývalého větrného mlýna a velké dětské hřiště ve tvaru pirátské lodi. Ialyssos je velmi vhodný na procházky,jednak směrem k Rhodu nebo i směrem ke středisku Kremasti, protože na některých částech je zde pobřežní cesta lemovaná vysokými stromy.

Cvičební styly:
Powerjóga

Powerjóga

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Vanda Mikušová, Martina Aišmanová a další
,
Jin jóga

Jin jóga

Jin jóga spojuje jogínskou a taostickou tradici a je považována za praxi klidné síly. Většina forem jógy praktikované v západním světě je spíše jangové povahy – v centru jejich pozornosti stojí práce se svaly a snaha o dosažení určité formy. Jin jóga se soustředí na zjemňování, odevzdání se a přijetí. Pozornost je věnována působení na pojivové tkáně (vazy, šlachy, fascie, klouby), tedy ty tkáně těla, které mají zásadní význam pro rozsah pohybů. Jin jóga se zaměřuje zejména na oblast spodní části páteře, pánve a kloubů stehenní kosti a výrazně stimuluje meridiány, které touto oblastí procházejí. Setrvání v každé pozici je relativně dlouhé (cca 3 až 5 minut), aby bylo umožněno bezpečné a pozvolné působení na pojivové tkáně. Jin jóga je díky delšímu setrvání v pozicích pro mnohé náročnou praxí, přináší však uvolňování ztuhlosti nejen na fyzické úrovni, ale otvírá prostor též k emoční očistě. Mezi pozitivní účinky patří též prožitek hluboké relaxace, pokojné mysli a obnova proudění životodárné energie.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Veronika Quinn Novotná, PhDr. , PhD, Kirsten a další
,
Párová jóga

Párová jóga

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Dana Štěpánová, Mgr. Iveta Komárová a další
,
Vinyasa Flow Yoga

Vinyasa Flow Yoga

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Vanda Mikušová, Karolina Racková a další
,
Jóga pro zdravá záda

Jóga pro zdravá záda

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Petra Kotková, Ivana Vacurová a další
,
Hathajóga

Hathajóga

Hathajóga je cvičení založené na indické tradici jógy. Prováděním jednotlivých pozic /ásan/, různých dechových technik /pránájáma/ se snaží navodit harmonii těla a mysli, rozproudit energii v těle a uvést ji v harmonii s prostředím, ve kterém žijeme. Během klidného a příjemného cvičení se naučíte dýchat plným jógovým dechem, správně provádět jednotlivé pozice, relaxovat a respektovat Vaše možnosti, nepřetěžovat tělo a mysl. Cílem cvičení je naučit se poslouchat svému tělu a porozumět mu.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Veronika Johnová, Veronika Horáková a další
Lektoři:
CAPRO Team
5427.jpg

CAPRO Team

Specializace:
Více informací
6. - 13.11.2022
Číslo zájezdu:  22GR3BLBAA44
Program B
Doprava: Letecky
Strava: All inclusive
Délka pobytu: 8 dní 7 nocí
35 000 
Parque_San_Antonio
Tip CK CAPRO
Fotogalerie

Týden plný jógy s Katkou Hilerovou

Parque San Antonio****

Kanárské ostrovy
Tenerife
lokalita:
Puerto de la Cruz
Puerto_dela_cruz

Puerto de la Cruz

Uprostřed severního pobřeží španělského prázdninového drahokamu Tenerife leží význačné rekreační centrum Puerto de la Cruz. Ze zdejšího nevelkého přístavu vyplouvají na širý Atlantik výletní i rybářské lodě a údolí Orotava ve vnitrozemí postupně stoupá do prudkých úbočí hory Pico de Teide, dominanty celého ostrova. Díky dálnici je z letoviska rychlé spojení do metropole Santa Cruz de Tenerife a na severní letiště Tenerife Norte. Puerto de la Cruz nabízí příjemnou kombinaci starobylého jádra protnutého mnoha úzkými uličkami s moderními, nově postavenými rekreačními čtvrtěmi. Centrum tvoří náměstí Plaza del Charco de los Camarones, na němž se ve stínu staletých vavřínů scházejí místní obyvatelé. 

Cvičební styly:
Vinyasa jóga

Vinyasa jóga

Vinyásajóga je dynamický styl jógy, kde je propojena jógová praxe s pránájámou s plným jógovým dechem, s uddijána mudrou kontrolou podbřišku a s udždžají dechem vítěze. V lekci se pokusíme uvolnit mysl, prožít přítomný okamžik v celé jeho kráse a uvědomit si propojení mezi tělem a myslí. Jednotlivé pozice, asány, jsou plynule spojovány sestavou vinyásy a to vede k prohřátí, posílení a protažení svalů. Necháme se vést vlastním rytmem dechu z jedné pozice do druhé, budeme naslouchat našemu tělu a spojíme se s vlastním středem. Pravidelným cvičením se zvýší naše flexibilita, získáme vnitřní sílu, vyrovnanost a časem možná přeneseme praxi jógy do každodenního života. Cvičení přináší prokrvení, okysličení a prohřátí celého organismu a tím vede k celkové regeneraci. Lekce vycházejí z hatha jógy a jsou určeny jak pro začátečníky, tak pro ty, kdo chtějí klasickou hatha jógu prožít trochu jinak.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Pavla Stejskalová, Ivana Vacurová a další
,
Poweryoga

Poweryoga

Cvičení využívající základních prvků z jógy, které zaměřené na rozvoj psychické a fyzické kondice. Cílem je nejen celkové posílení a protažení celého těla, ale také formování postavy. Je výborným prostředkem k uvolnění stresu a napětí.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Ivana Vacurová, Soňa Filipová a další
,
Jemná jóga

Jemná jóga

Jemná jóga je styl jógy, který vychází z klasické jógy. Přináší uvolnění, protažení, ale také posílení svalů. Dodává energii a působí nejen na tělo ale i na mysl. Lekce Jemné jógy jsou vhodné pro začátečníky i pokročilé.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Veronika Johnová, Veronika Horáková a další
,
Dechové techniky

Dechové techniky

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Veronika Johnová, Veronika Horáková
,
Meditace

Meditace

Meditace je založená na prohlubování soustředění a dosažení tak změněného stavu vědomí.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Veronika Johnová, Veronika Horáková a další
,
Jóga

Jóga

Nejznámější zmínky o józe pocházejí z Bhagavadgíty (200 př. n. l.). Pomocí jógy je možné překonat nepravé ego (ahankára), díky němuž se upínáme na dočasnou hmotnou existenci. Zdrojem utrpení (duhkha) je naše hmnotné tělo a hmotný svět. Dle filosofie jógy pravá podstata bytí spočívá ve věčném bytí (sat), vědomí (čit) a blahu (ánanda).

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Petra Kotková, Pavla Stejskalová a další
Lektoři:
Katka Hilerová (Burešová)
Kacka2

Katka Hilerová (Burešová)

Specializace:
Více informací
7. - 14.11.2022
Číslo zájezdu:  22ESTPASAA45
Program B
Doprava: Letecky
Strava: Polopenze
Délka pobytu: 8 dní 7 nocí
22 950 
1 6 7 >
Nahoru