13029.jpg

Seifertová Kristýna

Specializace:
Balanční cvičení, Latino dance, Core training, Zumba®, Step aerobic, Posilování, Pilates, P-class, Kalanetika, Hathajóga, Flowin® CORE, Fitness trenér, Dance aerobic, Bodystyling, Bodyform, Aerobic, ADK
Zájezdy lektora
Sportovní vzdělání
  • Instruktor aerobiku III. a II.třídy
  • Fitness instruktor
  • Pilates instruktor
Sportovní úspěchy
  • vlastní cvičební studio
Pravidelný rozvrh cvičení
Den Od Co Kde
Pondělí 17:30 - 18:30 Pilates Tynafitness
Pondělí 18:30 - 19:25 Kardio pilates Tynafitness
Pondělí 19:30 - 20:25 Kalanetika Tynafitness
Středa 16:30 - 17:25 Pilates Tynafitness
Středa 17:30 - 18:25 Pilates Tynafitness
Středa 18:30 - 19:25 Zumba Tynafitness
Středa 19:30 - 20:25 Pilates Tynafitness
Čtvrtek 16:30 - 17:25 Kalanetika Tynafitness
Čtvrtek 17:30 - 18:25 Kardio pilates Tynafitness
Čtvrtek 18:55 - 19:25 Pekáč buchet Tynafitness
Čtvrtek 19:30 - 20:25 Balanční cvičení Tynafitness
Neděle 18:30 - 19:25 Zumba Tynafitness
Neděle 19:30 - 20:25 Pilates Tynafitness
Vlastní webové stránky

www.tynafitness.cz
Tynafitness: Válavské náměstí 252, Kutná Hora, 284 01

Zájezdy lektora

Podzimní AEROBNÍ víkend s Kristýnou Seifertovou

Orea Resort Sklář Harrachov ****

Česká republika
Krkonoše
lokalita:
Harrachov
3400.jpg

Harrachov

Nejznámější turistické a sportovní středisko západních Krkonoš. Harrachov je ideálním místem pro lyžaře, snowboard a běžkaře, golfisty i pěší turisty.

Cvičební styly:
Kardio pilates

Kardio pilates

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
,
Zumba®

Zumba®

Zumba kombinuje zábavné s efektivním. Používá se latinskoamerická, fitness a mezinárodní hudba. Tento druh tance je založený na časových sekcích, kde se střída rychlá část s pomalou a v této kombinaci dochází ke spalování tuku a tvarování celého těla.

Cílem Zumby je ukázat lidem, že hubnout lze s radostí, zábavou a bez stresu. Zumba obsahuje velmi jednoduché až pokročilé taneční variace, které se dají jakkoliv kombinovat.

Martina Aišmanová, Zuzana Jiráková a další
,
Pekáč & zadek

Pekáč & zadek

Lekce pekáč & zadek je náročnější typ cvičení na rytmickou hudbu vhodný pro pokročilé klientky, kteří zvládají kontrolovat svůj pohyb a plynulý dech. 

Cvičení trvá 55 minut, z toho je 10 minut věnováno zahřátí, 40 minut "hardcore" posilování a zbylých 5 minut uvolnění svalů. Hlavní část zpevňování je proporcionálně rozdělena mezi břicho a zadek 1:1.

Takže 20 minut se posilují nohy ve stoji i na podložce (velký, střední a malý hýžďový sval, kvadricepsy, abduktory a adduktory stehen) a dalších 20 minut se vhodnými cviky formuje pekáč buchet (přímý, šikmé vnitřní a vnější, příčný sval břišní). Prostřednictvím tohoto cvičení docílíme břišního pekáče a sexy nohou :-).

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování
Jozef Dodo Szarka
,
Aqua Fitness

Aqua Fitness

Aqua Fitness je moderní termín, který spojuje a využívá základů mnoha typů cvičení, tanec, bojové styly, jógu a nebo skupinovou jízdu na stacionárních kolech ve vodě.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování, Aqua, cvičení ve vodě, plavání
Petra Bramborová
Lektoři:
Kristýna Seifertová
13029.jpg

Kristýna Seifertová

Specializace:
  • Balanční cvičení
  • Latino dance
  • Core training a další
Více informací
1. - 3.10.2021
Číslo zájezdu:  21CZSKLARA39
Program A
Doprava: Vlastní
Strava: Polopenze
Délka pobytu: 3 dny 2 noci
3 490 

Podzimní BODY&MIND víkend s Kristýnou Seifertovou

Orea Resort Sklář Harrachov ****

Česká republika
Krkonoše
lokalita:
Harrachov
3400.jpg

Harrachov

Nejznámější turistické a sportovní středisko západních Krkonoš. Harrachov je ideálním místem pro lyžaře, snowboard a běžkaře, golfisty i pěší turisty.

Cvičební styly:
Pilates

Pilates

Druh cvičení, který lze zařadit do kategorie Body and Mind. Je to promyšlený systém cvičení zaměřený na získání optimálního tělesného a duševního stavu organismu jako celku s hlavním důrazem na zpevnění jeho centra – tzv. jádra neboli „power house“. Posiluje a tonizuje hluboký stabilizační svalový systém pomocí balančních cviků, vyrovnává svalovou nerovnováhu protahovacími a posilovacími cviky a celkově harmonizuje a pozitivně vylaďuje organismus. Jednoduše řečeno – je to pomalé systematické cvičení většinou v nízkých polohách na podložce, doplněné cvičebními pomůckami jako jsou overbally, therabandy, velké míče, balanční podložky apod. Pilates je vhodné naprosto pro každého a má neuvěřitelné výsledky.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Kateřina Čížková, Kristina Bertošová a další
,
Pilates stretch

Pilates stretch

,
Kalanetika

Kalanetika

Kalanetika je klidné cvičení pro muže i ženy, které je zaměřeno na celkové posílení a protažení těla. Učí tělo správnému postoji a při správném a cíleném cvičení vyrovnává svalové dysbalance, které vznikají automaticky při běžném používání našeho těla. Cvičí se při pomalé hudbě.

Zaměření:
Body & Mind (jóga, pilates...)
Renata Berková, Kristýna Seifertová a další
,
Aqua Fitness

Aqua Fitness

Aqua Fitness je moderní termín, který spojuje a využívá základů mnoha typů cvičení, tanec, bojové styly, jógu a nebo skupinovou jízdu na stacionárních kolech ve vodě.

Zaměření:
Aerobní, posilovací, formování, Aqua, cvičení ve vodě, plavání
Petra Bramborová
Lektoři:
Kristýna Seifertová
13029.jpg

Kristýna Seifertová

Specializace:
  • Balanční cvičení
  • Latino dance
  • Core training a další
Více informací
1. - 3.10.2021
Číslo zájezdu:  21CZSKLARA39
Program B
Doprava: Vlastní
Strava: Polopenze
Délka pobytu: 3 dny 2 noci
3 490